صبح دیروز از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان ایران، تیم فوتسال بانوان داماش گیلان در رشت میزبان تیم سوم جدول رده بندی یعنی فدک یاسوج بود که در نهایت این دیدار با نتیجه 4بر4 مساوی خاتمه یافت.

 

در این دیدار مریم روحانی 3 بار و مدینه دین محمدی یک بار دروازه تیم فدک یاسوج را باز کردند. علی رغم این تساوی هر دو تیم در جایگاه های خود در جدول رده بندی باقی ماندند تا بدین ترتیب تیم فوتسال بانوان داماش گیلان در پایان هفته ششم دور برگشت لیگ برتر با 29 امتیاز در رتبه ششم جدول 13 تیمی این رقابتها قرار داشته باشد.

 

فوتسالیست های دختر داماش در تهران میهمان تیم فوتسال بانوان فرهنگ ایثار  از تیم های پایین جدول خواهند بود و در صورتی در این دیدار میتوانند تا دو رتبه در جدول رده بندی صعود داشته باشند.

 

*بازار شایعات و اخبار؛ آنهایی که میماندند و آنهایی که شاید بیایند!

 

اسامی کسانی که قرار است در فصل آینده نیز تیم فوتبال داماش گیلان را همراهی کنند مشخص شد. این لیست به نقل از بک منبع آگاه به شرح زیر است:

علی نظرمحمدی ، علیرضا نظیفکار ، سید علی حسینی  ، مصطفی حاجتی ، مسعود میکائیلی ، محمد آبشک ، محمدرضا مهدوی ، سید رضا چاوشی ، بهنام افشه ، محمد مختاری .

به نظر میرسد حضور اسامی فوق تا این لحظه کاملا قطعی شده باشد. لازم به ذکر است اسامی بالا به غیر از بازیکنان رده امید باشگاه مثل بهنام لایقی فر (دروازه بان ) است.

 

در مورد کسانی که احتمال حضورشان در فصل آینده وجود دارد اسم های زیادی شنیده میشود اما هیچکس کاملا آنها را تائید نمیکند. با این وجود اینطور که شنیده میشود مهندس عابدینی به غیر از حسین ابراهیمی که حضورش در فصل آینده تا حد زیادی قطعی شده با افرادی همچون : حسین کاظمی ، هادی شکوری ، محمد محمدی ، حسن اشجاری ، محمد غلامین ، سیاوش اکبرپور،  میلاد میداوودی و چند پدیده امسال لیگ برتر در حال مذاکره است.

البته مدیرعامل داماش در محفلی خصوصی ، قیمت هایی که از سوی وی برای جذب بازیکن عنوان میشود را کذب دانشته و آنرا بازار گرمی بازیکنان برای بالا بردن قیمت خود عنوان میکند. به هر حال باید منتظر ماند و با شروع فصل نقل و انتقالات منتظر اخبار داغ تر و موثق تری از تیم باشیم.