وارش اسپرت:

 

داماش گیلان در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال 1390 به مصاف تیم فوتبال چوکا تالش رفت که در نهایت این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

این مسابقه از ساعت 14 روز جمعه 12 فروردین در استادیوم سردار جنگل رشت در حالی آغاز شد که داماش شهر باران  نیمه اول دیدار را مثل بازی روز گذشته خود در برابر شهرداری لنگرود با ترکیب اصلی به میدان رفت. هر دو تیم این دیدار را به شکلی کاملا جدی دنبال میکردند و بازی درگیرانه دو تیم در میانه های میدان خود بر این ادعا صحه میگذاشت.

 

چوکا تالش در دقایق ابتدایی نبض بازی را در اختیار گرفته بود اما این داماش بود که در ضد حملات بر روی دروازه چوکا خطرساز میشد . در یکی از همین صحنه ها بهنام افشه با یک فرار زیبا از کمند مدافعین چوکا عبور کرد اما با خطای بازیکن چوکا در درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور این حرکت را به هیچ وجه خطا تشخیص نداد.

در ادامه این بازیکنان داماش بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما بر روی یک غافلگیری و یک سانتر بازیکنان چوکا صاحب یک موقعیت ایده آل شدند و با ضربه سر مهاجم این تیم اولین گل مسابقه در دقیقه 20 وارد دروازه علی نظر محمدی شد.

تنها 8 دقیقه از این گل گذشته بود که محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش رشت با اصرار خود بر حفظ توپ و چند دریبل ریز صاحب یک موقعیت خوب شد و شوت او بر خلاف جهت حرکت دروازه بان ، وارد دروازه چوکا شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

در دقیقه 35 دیدار افشین چاوشی با یک فرار و یک ضربه فنی تماشایی نزدیک بود که گل دوم داماش را هم به ثمر برساند اما بخت با او یار نبود و توپ به دیرک عمودی دروازه اصابت کرد.

 

نیمه دوم مسابقه بر خلاف نیمه اول به جز چند موقعیت نصفه و نیمه موقعیت چندانی بر روی دروازه ها به وجود نیامد تا دو تیم با همان نتیجه یک بر یک مساوی به کار خود خاتمه دهند.

 

حواشی این دیدار در ادامه مطلب…

 

 

*داماش گیلان در نیمه اول با ترکیب نظرمحمدی ، شیرازی ، نظیفکار ، رضایی ، حسینی ، سهرابی ، افشه ، آبشک ، مهدوی ، میختاریان ، چاوشی به میدان رفت. در نیمه دوم داماش با ترکیبی کامل متفاوت وارد میدان شد و به جز هادی سهرابی تمامی بازیکنان تعویض شده بودند.

 

*مرتضی یکه مثل بازی روز گذشته باز هم در کنار زمین مشغول بیان نکات فنی بود. یکه مثل بازی قبل باز هم از بازیکنان میخواست تا با داور مسابقه صحبت نکنند و امروز بیش از همه افشین چاوشی هدف یکه بود! در یک صحنه مرتضی یکه خطاب به محمدرضا مهدوی میگوید : مهدوی تیمتو جمع کن اینقدر با داور حرف نزنند که او هم این صحبت را به افشین انتقال میدهد.

 

*از آنجایی که بیشتر بازیکنان چوکا از شهر رشت و یا شهرهای تابع و حومه آن هستند رخچکا مربی این تیم که خود نیز رشتی است با اکثر بازیکنان با زبان گیلکی صحبت میکرد!

 

*در پایان مسابقه بین امین ترکاشوند و یک دو بازیکن چوکا به خاطر بازی درگیرانه داخل زمین درگیری به وجود آمد که اگر واقع بین باشیم در این صحنه امین ترکاشوند بیشتر مقصر بود که با پادرمیانی سایرین این قضیه ختم به خیر شد.

 

*تمرینات داماش فردا تعطیل خواهد بود و در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 15:30 دقیقه در رشت پیگیری خواهد شد. و در روز چهارشنبه تیم به تبریز عزیمت خواهد کرد تا خود را برای بازی روز پنجشنبه 18 فروردین در برابر ماشین سازی آماد ه کند.

 

 

 گزارش تصویری این دیدار در مطلب ارسالی بعدی…