وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: تمرین عصر سه شنبه داماش با حضور هواداران ، با حاشیه هایی همراه بود .

به گزارش وارش اسپرت در این تمرین که از ساعت 16 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت آغاز شد، بازیکنان داماش زیر نظر افشین ناظمی ، سرمربی جدید داماش به تمرین و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

حدود سه ساعت پیش از آغاز تمرین محیط های مجازی داماش اقدام به دعوت از هواداران برای حضور در تمرین کرده بودند اما با این وجود و در یک روز بارانی و وسط هفته بیش از 150 هوادار داماش خود را به استادیوم شهید دکتر عضدی رشت رساندند تا علاوه بر تشویق تیم محبوب خود اعتراضشان را در قبال شایعه برگشت حمید درخشان به گوش مسئولین باشگاه برسانند.

 

هواداران داماش ابتدا با تشویق افشین ناظمی حمایت کامل خود را از سرمربی بومی خود اعلام کردند و سپس به تشویق تک تک بازیکنان پرداختند، اما به یکباره و با شروع شعارهای اعتراضی بر علیه حمید درخشان با دستور شخصی ، تعدادی اندک رخت هوادار از تن کندند و شروع به ایجاد اخلال در سر دادن شعارها کردند .

پی نوشت : هواداران داماش با این اتفاق به نوعی دوست و دشمن تیم خود را شناختند! این اتفاق ثابت کرد که اتحاد و همبستگی ما به مانند خاری در چشم منفعت طلبان داخلی و دشمنان قسم خورده ی این تیم می باشد ، پس بیائید در مقابل این افراد محکم تر و قوی تر حامی تیم مان باشیم.

خورشید همیشه پشت ابر باقی نمی ماند…

  

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید