وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: مدیر رسانه‌ای داماش گیلان گفت: عابدینی در پیش نویس قرارداد با گرند، ذکر کرده است که حق انتقال از گیلان را ندارد.

 

به گزارش وارش اسپرت علی احمدی‌سراوانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: مذاکرات عابدینی با گروه شرکت‌های گرند از دو هفته پیش آغاز شده است و به درخواست مدیران شرکت ما از رسانه‌ای شدن خبر خودداری کردیم.

وی در ارتباط با این انتقال افزود: مشتریان زیادی در طول این سه سال برای خرید داماش با عابدینی وارد مذاکره شده بودند اما چون بیشتر آنها می‌خواستند داماش را از گیلان منتقل کنند، مذاکرات در همان مراحل اولیه منتفی شد.

 

مدیر رسانه‌ای داماش گیلان گفت: شرکت‌هایی هم که دوست داشتند در گیلان به فعالیت ادامه دهند بسیار محدود بودند و در همان مرحله اولیه مذاکره به دلیل مشکلات مالی انصراف می‌دادند.

 

احمدی‌سراوانی در مورد دلیل موافقت عابدینی با این انتقال تصریح کرد: فشاری زیادی که در این چند سال روی عابدینی بوده است، که سبب شده مقاومت وی کمتر شود و از سوی دیگر فشار بازیکنان برای گرفتن مطالبات شان از یک سو و نامهربانی‌هایی که در این چند وقت نسبت به عابدینی شده از سوی دیگر سبب شد تا دیگر عابدینی برای واگذاری داماش وسواس به خرج دهد.

وی، در مورد شایعه انتقال داماش از سوی گرند به مشهد گفت: ما هم این را شنیده ایم، اما آقای عابدینی در پیش نویس قرارداد تاکید کرد که تیم نباید از رشت خارج شود.