وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : جوانان داماش گیلان از ساعت 14:15 امروز و در چارچوب هفته چهارم مسابقات دسته اول جوانان کشور برابر انتظار بجنورد متوقف شد .

 

به گزارش وارش اسپرت ، جوانان داماش گیلان که در سه بازی نخست خود دو پیروزی و یک تساوی بدست آورده بود در استادیوم شهید عضدی رشت برابر مهمان خود تیم انتظام بجنور با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد . تک گل جوانان داماش گیلان در این دیدار را محمد صبوری در دقیقه 47 به ثمر رساند . جوانان داماش گیلان با کسب این تساوی هشت امتیازی شد .

 

اطلاعات و شرح بازی در ادامه مطلب

ترکیب داماش : 1-پویا توانا ، 28-سبحان وقتی ، 23-سید حمید محمدی ، 7-صالح نوروزپور ، 4-رضا آداک ، 3-حسین میرزا حسین پور ، 8-مهیار نوری ، 10-سعید طالبی ، 11-احمدرضا افشه ، 30-محمد صبوری(دقیقه 58: امیررضا تقی زاده) ، 17علی صابر(دقیقه 87: همایون پور ابراهیم) .

 

موقعیت خطرناک :

دقیقه 82:در حالی که مدافع و دروازه بان تیم انتظاربجنورد با یک بازیکن دیگر قاطی کرده بودند ، توپ به احمدرضا افشه رسید که مدافع حریف ضربه افشه را از روی خط دروازه به بیرون روانه کرد.

دقیقه 86:شوت مهیار نوری بلوکه می شود و توپ به افشه می رسد و بعد از دریبل یک نفر در موقعیت خوبی قرار گرفت که شوت او میلی متری از کنار تیرک افقی به اوت می رود.

 

گل ها: 

داماش گیلان 1-0 انتظار بجنورد : دقیقه 47 ضربه کرنری برای داماش به دست آمد که احمدرضا افشه سانتر مواجی را انجام می دهد و محمد صبوری به بهترین شکل ممکن با ضربه سر توپ را کنج دروازه انتظار بجنورد روانه کرد.

داماش گیلان 1-1 انتظار بجنورد : دقیقه 65 فرار مهاجم تیم بجنورد در عمق دفاع داماش باعث شد که مدافعان داماش برخوردی را با او داشته باشند که به زعم داور خطای پنالتی صورت گرفت که این ضربه بر خلاف حرکت دروازه بان داماش تبدیل به گل تساوی بازی شد.

 

بهترین بازیکن مسابقه :

در روزی که مسابقه بار فنی چندانی نداشت و شاهد مسابقه ای ضعیف از هر دو تیم بودیم ، بی شک مهیار نوری دفاع وسط داماش با پاس های قطری ، استایل تنومند ، هدایت تیم ، زدن تمامی توپ های هوایی و … یک کاپیتان تمام عیار برای جوانان داماش به حساب می آمد و با توجه به اینکه شماره 8 هم بر تن کرده بود ، ذهن ما را به سمت علیرضا نظیف کار مدافع بزرگسالان داماش کشاند، هرچند سبک بازی او نیز به شباهت به این بازیکن نبود .

 

اتفاق ویژه:

ناظر فدراسیون بیش از حد در نقش خود غرق شده بود و به تمام حاضران اطراف زمین تذکر می داد،تا حدی که کسی اجازه حضور در قسمت درب ورودی رختکن را هم نداشت . او در طول مسابقه دائما در حال تذکر دادن به مربیان داماش بود…!

 

پی نوشت :

سعید طالبی تنها اخطاری دیدار بود که بعد از سوت داور به توپ ضربه زد تا در روزی که ضعیف ترین بازیکن داماش بود تنها اخطاری بازی هم لقب بگیرد و انتظار می رود کادرفنی جوانان داماش گوشزد کنند تا در بازی های آینده بهتر عمل کند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید