وارش اسپرت:

 

از مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور، تیم بسکتبال داماش گیلان با شکست در دیدار سوم خود در برابر تیم صنایع شاهرود از حضور در مرحله نیمه نهایی و همچنین صعود به لیگ برتر بازماند.

 

این دیدار که عصر روز گذشته و از ساعت 17 در سالن 22 بهمن لنگرود آغاز شده بود در نهایت در جدالی نزدیک  و نفسگیر با نتیجه 69بر 64 به سود تیم میهمان یعنی صنایع شاهرود خاتمه یافت تا بدین ترتیب کار تیم بسکتبال داماش گیلان نیز با ناکامی پایان پذیرد.

 

بازی نخست دو تیم در روز 25 فروردین در شاهرود برگزار شده بود که با نتیجه 96 بر 88 به سود تیم صنایع پایان پذیرفت. بیست و نهم فروردین در دیدار برگشت و در شهر لنگرود این تیم داماش گیلان بود که توانست در لحظات پایانی نتیجه را 71 بر 61 به سود خود کند تا با توجه به این نتیجه و پیروزی با نتیجه بهتر ، دیدار سوم نیز در لنگرود برگزار شود. اما داماش گیلان نتوانست از این موقعیت و حضور هواداران خود در سالن برگزاری مسابقه استفاده کند و در نهایت با شکست در دیدار سوم از ادامه راه صعود به لیگ برتر باز ماند.

 

بازیهای روزهای دوشنبه و سه شنبه بسکتبال داماش گیلان میهمانان ویژه ای هم داشت که از آن جمله میتوان به حضور مهدی دینورزاده سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان و خانم طاهره زین جنابی رئیس هیئت بسکتبال گیلان اشاره کرد.

 

عکسهای مربوط به این دو دیدار را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده فرمائید…

 

بدون شرح!

 

 

حضور سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان و قائم مقام باشگاه 

 

 

خوشحالی بازیکنان داماش گیلان و تقسیم آن با تماشاگران پس از پیروزی در دیدار روز دوشنبه

 

 

حلقه اتحاد بازیکنان داماش گیلان

 

گرم کردن قبل از بازی

 

 

 

 

 

 

با تشکر از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان بابت ارسال این عکسها