به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان ، امروز تیم های سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم آغاز گر هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهند بود.
پیروزی سپیدرود در این بازی می تواند نوید بازگشت تیم علی نظر محمدی به صدر جدول را بدهد چرا که بعد از این بازی دیدار معوقه این تیم با فجر سپاسی شیراز برگزار خواهد شد. اما پیروزی در برابر پارس جنوبی جم آسان نخواهد بود. این تیم 12 هفته است که نباخته و از سویی در جریان بازی ها فقط 10 گل خورده و دارای بهترین خط دفاعی است.

همه این ها به کنار. پارس جنوبی جم که اولین فصل حضور در دسته اول را تجربه می کند با قرار داشتن در رده سوم جدول یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و طبیعی است در این دیدار برای پیروزی بجنگند. همان طور که دو هفته پیش در خانه تیم خونه به خونه برای پیروزی بازی کرد و در پایان مزد برتری خود را با دو گل گرفت.

به نوعی این بازی 6 امتیازی جنگ قهرمانی برای تیم سپیدرود خواهد بود و چه بسا برای پارس جنوبی جم. مهدی تارتار سرمربی این تیم جنوبی به فضای بازی در شهر رشت و هم چنین جو استادیوم آشناست چرا که وی سال ها پیش مربی تیم داماش در لیگ برتر بود و به همراه این تیم نتایج خوبی گرفت.

به واقع نتیجه این بازی قابل پیش بینی نیست. به همان اندازه ای که می توان به تیم سپیدرود شانس پیروزی داد به همان اندازه می توان چشم انتظار پیروزی تیم پارس جنوبی جم بود. تیمی که در ترکیب از بازیکنان اسمی بهره نمی برد.

نتیجه مساوی در این دیدار بیشتر به سود دیگر مدعیان تمام می شود. هر چند این نتیجه برای پارس جنوبی جم یک نتیجه خوب خواهد بود. 

لازم به ذکر است این دیدار با نیم ساعت تاخیر از ساعت ۱۴/۳۰ آغاز خواهد شد و تماشای دیدار تیم های سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم برای تماشگران از سوی هیات فوتبال گیلان رایگان اعلام شد./ ورزش سه