دیار وارش: مراسم تولد هفت سالگی وارش اسپرت با حضور جمعی از یاورانش برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، برخلاف سالیان گذشته که با دعوتی عمومی از هواداران داماش، مراسم جشن سالروز تاسیس تارنمای وارش اسپرت برگزار می شد، بنا بر دلایل گوناگون، تصمیم گرفته شد تا تولد هفت سالگی این وبسایت در جمعی خصوصی و با حضور تعدادی از دست اندرکاران و یاوران وارش اسپرت از ابتدای تاسیس آن تا به اکنون و همچنین تعدادی از اعضای باشگاه داماش گیلان برگزار شود. ( جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید )

در ابتدا مهرداد ثابت و مازیار اصغرزاده به عنوان مدیران وارش اسپرت ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از کمک های همراهان حاضر و غایب در این مراسم، به تشریح جزئیاتی از عملکرد سایت وارش اسپرت و تصمیمات جدید (که در آینده اعلام خواهد شد) برای ادامه فعالیت این رسانه پرداختند. 

سپس مهندس محمدمهدی الطافی مدیرعامل و مهندس محمدرضا حاجی پور سرپرست باشگاه داماش گیلان، از وارش اسپرت به عنوان همراهان و یاوران دیروز و بازوان امروز باشگاه داماش یاد کردند و انتقادات این تارنما در برهه های گوناگون را مفید قلمداد کردند.

در ادامه سروش علیزاده هوادار حقوقدان تیم داماش خواهان پیگیری مدیران باشگاه داماش گیلان برای احقاق حقوق تضییع شده خبرنگاران وارش اسپرت، در سالیان گذشته توسط هیات فوتبال استان گیلان شدند.

در بخشی دیگر مهندس میثم محبوب مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان با فلش بکی به حضورش در مراسم سال های گذشته وارش اسپرت به تاثیرگذاری این رسانه ی هواداری داماش در فضای رسانه ای کشور اشاره کرد.

مهندس رادنی دیدار به عنوان یکی از ژورنالیست های همیشه همراه تیم داماش و سایت وارش اسپرت، سخنران پایانی مراسم بودند که علاوه بر قدردانی از مدیران تحصیلکرده و بومی باشگاه داماش اذعان داشت: در برهه ای این وارش اسپرت بود که در کنار نام داماش را زنده نگه داشت و روند سالیان گذشته این سایت، حرفه ای شدن و پختگی بیش از بیش مشهود می باشد.

در پایان این مراسم به تعدادی از حاضرین پیراهن و تابلویی به یادبود تقدیم شد.

ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در این مراسم به طور ویژه از اعضای مدیریت باشگاه داماش به دلیل حضورشان در این مراسم، رضا عباس زاده مدیر فروشگاه وارش اسپرت و اسپانسر وبسایت که همچون سالیان گذشته بخش هدایای سایت را برعهده گرفتند، تشکر می کنیم.  همچنین بسیار قدردانی می کنیم از همکاری مدیریت و کارکنان مجموعه “رستوران سنتی قارون” که این مراسم در آن برگزار شد.

و در پایان ضمن عذرخواهی از کلیه همراهان وارش اسپرت و هواداران داماش که به دلیل معذوریت ها، نتوانستیم برخلاف سالیان گذشته در کنار آن ها جشن بگیریم، آرزو می کنیم که با صعود داماش به لیگ یک، در سال آینده جشنی بزرگ را در کنار هم برپا کنیم. 

جهت مشاهده گزارش تصویری کامل مراسم تولد وارش اسپرت بر روی “اینجا” کلیک کنید.