وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: جشن سه سالگی وارش اسپرت با حضور جمعی از همراهانش برگزار شد.

 

به گزارش وارش اسپرت، جشن تولد سه سالگی تارنمای هواداران داماش گیلان، وارش اسپرت یکشنبه شب با حضور برخی از مسئولین سیاسی-ورزشی، برخی از اعضای باشگاه داماش و همینطور جمعی از کاربران وبسایت در سالن اجتماعات آتش نشانی کلانشهر رشت برگزار شد.

 

در ادامه گزارش برخی از فعالیت های صورت گرفته و حواشی این جشن را به صورت تیتر وار می خوانید:

– با توجه به اینکه طی دو سه روز اخیر تصمیم به برگزاری این جشن گرفته شده بود تنها کاربرانی که طی ساعات 20 الی 24 شنبه شب بر روی سایت حضور داشتند از انجام این جشن باخبر شدند و می توانستند اعلام آمادگی کنند، لذا مدیریت وارش اسپرت لازم می داند از سایر کاربرانی که علاقمند بودند که در جشن حضور داشته باشند اما بی اطلاع بودند عذرخواهی می کند.

 

– جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل حاجی پور نماینده مردم در شورای اسلامی کلانشهر رشت با سابقه 12 سال عضویت در هیات مدیره استقلال شهرداری رشت، مهندس مهدی الطافی مدیرعامل اسبق استقلال رشت، سرهنگ علیپور مسئول یگان ویژه استان، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان، مازیار ربیعی فر و علی نظرمحمدی مربیان داماش گیلان، دکتر علوی ارتوپد داماش، علی احمدی سراوانی مسئول روابط عمومی و رسانه داماش گیلان، اوستا عبدالله اکبری از تماشاگران بسیار قدیمی فوتبال رشت، رادنی دیدار و میثم محبوب از خبرنگاران شهر رشت، جمعی از همراهان و همچنین کاربران وارش اسپرت و … از حاضرین در این جشن بودند.

 

– مهدی لطفی از مجریان شبکه باران و سهیل میرزاجانی روزنامه نگار و از خبرنگاران صدا و سیما مجری گری این جشن را برعهده داشتند.

 

– پس از پخش سرود ملی، تلاوت قرآن و صحبت های آغازین مهدی لطفی مجری نیمه اول برنامه به ترتیب مازیار اصغرزاده و مهرداد ثابت مدیران وارش اسپرت پشت تریبون قرار گرفتند و ضمن تشکر از همراهان سایت در خصوص بیلان کاری وارش اسپرت طی سه سال فعالیتش و فعالیت های سایت به سخنرانی پرداختند .

 

– جبارکوچکی نژاد، اسماعیل حاجی پور، افشین ناظمی، علی احمدی سراوانی و رادنی دیدار افرادی بودند که برای دقایقی پشت تریبون قرار گرفتند و برای حاضرین با موضوعات خاطرات گذشته، وارش اسپرت وهمچنین هواداران داماش و… به سخنرانی پرداختند.

 

– هیچکدام از بازیکنان داماش در این جشن حضور نداشتند که طبق شنیده ها به دلیل درخواست و حاشیه سازی یکی دو بازیکن خاص (!) بوده است. البته برخی از بازیکن در تماس با وارش اسپرت در خصوص عدم حضورشان عذرخواهی کردند.

 

– از حاضرین در جشن با پکیج میوه، شیرینی و همچنین کیک تولد سه سالگی وارش اسپرت پذیرایی به عمل آمد.

 

 

– از دیگر برنامه های این جشن می توان به پخش کلیپ های ساخته شده وارش اسپرت برای این جشن با موضوعات میرزا کوچک خان، تقدیر از هواداران و همچنین گل های افشین چاوشی بهترین گلزن فوتبال رشت، اجرای سه قطعه موزیک از نوید یحیایی خواننده اثر گیلکی-فارسی داماش و همچنین اهدای تابلو عکس شخصی به برخی یاوران و همچنین حامیان وارش اسپرت اشاره کرد.

 

– در پایان مراسم جمعی از حاضرین عکسی به یادگار گرفتند.

 

– پس از پایان مراسم پکیج های پذیرایی باقی مانده از طرف وارش اسپرت به آسایشگاه معلولین رشت اهدا شد.

 

پایان نوشت : لازم می دانیم از آقایان کوچکی نژاد، حاجی پور و همچنین مدیریت آتش نشانی رشت که شرایط را برای برگزاری این جشن در آمفی تئاتر آتش نشانی را فراهم کردند تشکر بسیار ویژه ای داشته باشیم و سپاسی دو آتشه از برادران الطافی، رضا زارع طلب، پژمان تجدد، پویان ، سهیل میرزاجانی، علی وهابی، مهدی لطفی، سیامک نجدی و سایر کسانی که مدیران وارش اسپرت را در برپایی این جشن یاری کردند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید