وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : امیر عابدینی با اعضای هیات مدیره کانون هواداران باشگاه داماش و تعدادی از کاربران وارش اسپرت و همچنین فعالان فضای مجازی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش وارش اسپرت در این دیدار که به درخواست هیات مدیره کانون هواداران باشگاه داماش برگزار شده بود ، امیر عابدینی درباره ابهامات موجود در خصوص چگونگی قرارداد فروش و متمم آن و هزینه های انجام شده در باشگاه داماش با ارائه مدارک مستند توضیحات مبسوطی را ارائه نمود. پس از این توضیحات امیر عابدینی ، به سوالات هواداران پاسخ گفت.

هواداران که نگران وضعیت تیم بودند از او در مورد آینده این تیم سوال کردند و عابدینی در پاسخ گفت:ما پنج بازی مهم و سنگین داریم و به شما قول می دهم که پنج بازی خاطره انگیز برای شما به یادگار بگذارم.

 

 

وی همچنین در خصوص خریداران جدیدی که خواهان خرید تیم هستند نیز توضیحاتی ارائه داد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص اختلافات اخیر توضیح داد:به ضرس قاطع اعلام می کنم که اگر بدهی های گذشته پرداخت شود و مشکلات تیم رفع شود ، من حاضر به کناره گیری هستم تا خللی در روند حرکتی تیم ایجاد نشود و به اتحاد مردم این شهر ضربه ای وارد نشود.

 

یکی دیگر از هواداران خطاب به عابدینی گفت: پنج سال در کنار ما بودید و با هم به تعامل رسیدیم ، امروز تصور داماشِ بدون عابدینی برای ما غیر ممکن است.که این صحبت با تشویق همه حاضران در جلسه همراه بود و پس از لحظاتی امیر عابدینی گفت:اگر قرار باشد حضور من اختلافی بین هواداران ایجاد کند من حاضر به ماندن نیستم.

 

امیر عابدینی و هواداران داماش گیلان

 

یکی دیگر از هواداران با طرح این سوال که شما قول آسیایی شدن داماش شهرباران را به ما داده بودید ، چگونه بدون انجام آن می خواهید از داماش بروید ؛ که عابدینی ضمن مروری بر فصل گذشته و چگونگی برنامه ریزی وی برای آسیایی شدن داماش با چشمی اشکبار گفت: تمام تلاشم را برای رسیدن مردم شهرباران به آرزوی شان ، یعنی آسیایی شدن داماش به کار خواهم بست.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید