وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : صبح روز گذشته جلسه ایی با حضور مسئولان استان گیلان و امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان  با حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای اژه ای دادستان کل کشور در خصوص حل مشکلات باشگاه داماش گیلان در دفتر ایشان برگزار شد.

 

مهندس عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در خصوص این جلسه گفت : روز گذشته جلسه ایی با حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای اژه ای داشتیم که در آن معاون سیاسی استانداری گیلان آقای رضوانی ، مدیر کل تربیت بدنی استان گیلان آقای بابایی ، آقای الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان و تنی چند از مسئولین استانی شرکت داشتند که جلسه بسیار خوب ، مفید و راهگشا برای حل مشکلات باشگاه بود ، در این جلسه بخش مهمی از فرمایشات آقای اژه ای در خصوص جوانان و ورزش و به خصوص ورزرش فوتبال بود و این امر نشان می داد که به اهمیت موضوع کاملا وقوف دارند و موشکافانه این مسائل را بررسی کردند و برای حل مشکلات باشگاه ، راه هایی را پیش پای ما گذاشتند .

 

متن کامل در ادامه مطلب

عابدینی ادامه داد : آقای اژه ای برای فروش امتیاز باشگاه روند قانونی موجود یعنی از طریق کمیسیون سه نفره و نماینده دادستانی را بار دیگر به عنوان راه حل عملی و به عنوان روند طبیعی کار پیش روی ما گذاشتند که ما هم همین مسیر را ادامه خواهیم داد .

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان افزود : من دیروز یک درخواست کتبی با خود همراه داشتم که خدمت ایشان ارائه کردم که در آن پرداخت یک وام برای حل مشکلات جاری باشگاه داماش گیلان بود که ایشان با آن موافقت کردند و دستور مساعد صادر نمودند و برای فروش امتیاز باشگاه هم تاکید داشتند که حقوق آنهایی که اکنون در زندان هستند رعایت شود و حقی در این میان تضییع و زیر پا گذارده نشود.

 

وی در ادامه گفت : این جلسه بسیار خوب و مفید بود و آنچه که من از آن برداشت کردم این بود که وی شدیدا نسبت به جوانان تاکید دارند و بر ابقای حتمی تیم در استان گیلان نیز تاکید داشتند و متذکر شدند که این تیم متعلق به جوانان استان گیلان است و اعلام کردند که به شکل قانونی هر کمکی از دست شان برآید کوتاهی نخواهند کرد .

امیر عابدینی در پایان در خصوص کمک مالی در شرایط کنونی به باشگاه گفت : من در نامه مکتوبی که ارائه کردم درخواست مبلغی به عنوان وام نمودم که این مبلغ پس از فروش امتیاز باشگاه عینا عودت داده خواهد شد و ایشان با این امر هم موافقت نموده و دستور کتبی صادر کردند که این امر بخشی از مشکلات جاری ما را حل خواهد نمود تا ان شاءالله با فروش باشگاه به شکل کامل مشکلات مالی ما حل شود.

/داماش ایرانیان

 

وارش اسپرت : شایان ذکر است که شرایط فروش باشگاه برای خریدار در پایان فصل نیز به این ترتیب است که باشگاه حتما در شهر رشت باقی بماند و درواقع با این شرط تیم به فروش خواهد رسید.