وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: هرندی درتمرین امروز داماش، به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

به گزارش وارش اسپرت، امید هرندی در تمرین بعداز ظهر پنجشنبه سوم مهرماه (امروز) که در زمین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد، از سوی قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش به عنوان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به بازیکنان این تیم معرفی شد.

 

هرندی پس از خوش و بش با بازیکنان خطاب به آنها گفت: جا دارد از زحمات تمام کسانی که تیم را سرپا نگه داشتنه تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم به نتایج خوبی در رقابت های لیگ یک دست پیدا کنیم. یادمان نرود که ما یک تیم با شخصیت لیگ برتری هستیم.

 

وی ادامه داد: دوست دارم که در پایان لیگ به جایی برسیم که سر خواستن بازیکنان جوان مان در باشگاه های دیگر دعوا باشد.

 

هرندی در بخشی از صحبت هایش با بیان اینکه مشکلی با عابدینی نداشته است، گفت: هنوز با آقای عابدینی صحبتی نداشته ام و صحبت هایم را با آقای قلی زاده و دیگر مسئولین داماش انجام داده ام، اما این حرف ها که گفته می شود بین من و آقای عابدینی مشکل وجود دارد صحت ندارد. بین من و مهندس عابدینی هیچوقت مشکلی وجود نداشت و فقط اختلاف سلیقه داشتیم.

 

وی افزود: همه ما میدانیم داماش با چه مشکلاتی رو به رو است، اما اگر شما بتوانید با همت تان نتیجه بگیرید آنوقت می توانیم از تک تک مسئولین استانی انتظار داشته باشیم و مهندس عابدینی هم مطمئنا پشت تیم هست.