وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در حالی که نام شرکت حامی مالی داماش گیلان در فهرست شرکت‌های وابسته به "امیر منصور آریا" عامل اصلی اختلاس بزرگ می‌درخشد با دستگیری عوامل این اختلاس منابع مالی تیم فوتبال داماش با کاهش و احتمال انحلال روبه‌رو شد که رایزنی با دادستان کل کشور و وزیر ورزش و جوانان تنها راه خروج از این بحران است.

 

سیدکاظم دلخوش، عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در خصوص به وجود آمدن مشکلات شدید مالی برای تیم داماش گیلان نیز گفت: تیم داماش یکی از تیم‌های بسیار خوبی است که متاسفانه هم اکنون به دلیل اینکه اسپانسر آن یکی از شرکت‌های تودرتوی اختلاس‌گر بزرگ است، دچار بحران مالی شدیدی شده است.

 

وی در ادامه افزود: مجمع نمایندگان استان گیلان در دوهفته گذشته جلسه‌ای را برای حل مشکل تیم فوتبال داماش گیلان با  حضور استاندار و سایر مسئولان ذیربط برگزار کردند که قرار شد یک جلسه‌ای هم با حجت الاسلام  غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور و محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم تا راهکارهایی برای رفع مشکلات این تیم ورزشی اتخاذ شود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در ادامه از مسئولان ذیربط خواست تا با مساعدت خود منابعی را از جاهای دیگر حتی از شرکت امیر منصور آریا به حل مشکلات تیم داماش گیلان اختصاص دهند تا این تیم دچار از هم پاشیدگی نشود.

 

وی در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص راهکارهای کمک به ورزش حرفه‌ای کشور اظهار داشت: در این رابطه بایستی وزارت ورزش طرح‌ها و لوایحی را جهت تامین نیازهای ورزش کشور و به ویژه ورزش حرفه‌ای کشور در نظر بگیرد، به ورزش‌های انفرادی قهرمانی توجه بیشتر کند و در امر ورزش کشور از متخصصان این عرصه استفاده کند.

 

دلخوش خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس هم باید با تامین اعتبارات در بودجه نیازهای بخش ورزش کشور را برطرف کنند. این عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس در مجلس همچنین درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: متاسفانه هنوز عملکرد وزارت ورزش برای نمایندگان مجلس شفاف نشده است که بخواهیم در رابطه با آن اظهارنظری کنیم!

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از خبرگزاری مهر