وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : افتخار بازی در لیگ هلند شاید دلیلی شود تا علیرضا جهانبخش قید پیشنهادهای نجومی تیم‌های ایرانی را بزند و به سرزمین گل‌ها برود. هافبک مهاجم داماش که پدیده یکی دو سال اخیر لیگ ایران است از خواسته قلبی‌اش برای حضور در فوتبال اروپا صحبت می‌کند و اینکه دوست دارد طعم لژیونر شدن را در 19 سالگی بچشد . مصاحبه روز گذشته روزنامه ایران ورزشی با علیرضا جهانبخش را در خواهید خواند …

*کجایی؟

تا آخر هفته تعطیل هستیم و من هم موقعیت را غنیمت شمردم و آمدم قزوین تا چند روز کنار خانواده‌ام باشم.

 

* گفتیم شاید رفتی هلند تا با تیمی که به تو پیشنهاد داده مذاکره کنی…

نه، هلند نرفتم ولی شاید ظرف هفته‌های آینده به این کشور سفر کنم.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

*بحث انتقالت به لیگ هلند چه شد؟

بحث حضور من در یک تیم هلندی خیلی جدی پیش رفته. نماینده باشگاه هلندی به ایران آمد و با مسئولان داماش صحبت کرد. در مورد شرایط خودم و باشگاه با نماینده هلندی حرف زدیم و او هم از شرایطی گفت که می‌توانند برای من مهیا کنند.

 

*شرایط آنها چطور است؟

به‌نظرم شرایط اولیه OK است. حالا هم نماینده باشگاه به هلند برگشته و قرار است پس از رسیدن به یک جمع‌بندی ما را در جریان بگذارند. حالا از طریق ایمیل یا یک سفر دیگر به ایران.

 

* خودت دوست داری در 19 سالگی به لیگ هلند بروی و لژیونر شوی؟

اولین انتخاب من برای فصل آینده لژیونر شدن و حضور در فوتبال اروپا است! اگر از حالا بتوانم در فوتبال اروپا بازی کنم شرایط پیشرفتم برای سال‌های آینده ایده‌آل‌تر می‌شود. البته دوست دارم به یک تیم خوب بروم که پیشرفت کنم نه اینکه درجا بزنم. البته به‌جز تیم هلندی، 2، 3 پیشنهاد دیگر دارم که امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرم.

 

*حتما شنیدی که پرسپولیسی‌ها هم سفت و سخت تو را می‌خواهند؟

پرسپولیسی‌ها از قبل با باشگاه ما صحبت کرده بودند. الان هم با عابدینی حرف می‌زنند اما من گفتم اول اروپا. اگر توانستم لژیونر شوم که عالی است، اگر نتوانستم به پیشنهادهای داخلی‌ام فکر می‌کنم.

 

* یعنی اگر اروپا نشد به پرسپولیس می‌روی؟

نه،اینطور نیست. واقعا روی این قضیه فکر نکرده‌ام. دوست دارم لژیونر شوم و اگر شد در لیگ هلند بازی کنم.

 

* حالا که بقای داماش در لیگ برتر قطعی شده، برای بازی آخر روبروی استقلال با تمام قوا به میدان می‌روید؟

قطعا با تمام انرژی به مصاف استقلال می‌رویم. دیدید که بازیکنان ما چطور 10 نفره سپاهانی‌ها را شکست دادند که یکی از بهترین تیم‌های ایران است. ما هم‌قسم شده‌ایم تا روبروی استقلال با تمام قوا به زمین برویم و از حرف و حدیث‌ها دوری کنیم. مطمئن باشید به آزادی می‌رویم تا استقلال را ببریم.

 

* مشکلات مالی داماش به کجا رسید؟

می‌گویند باشگاه 2، 3 خریدار خوب دارد که اگر آنها بیایند شاید مشکلات مالی حل شود. البته مسئولان باشگاه قصد دارند قبل از بازی با استقلال بازیکنان را شارژ روحی کنند تا باانگیزه راهی تهران شویم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید