وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: مهاجم سابق داماش گیلان با بیان اینکه سقوط داماش بدترین خاطره ورزشی عمرم است، گفت: اهل بازار گرمی نیستم و تا قضیه پیشنهاد تیم‌های اروپایی جدی نشود به آنها فکر نمی‌کنم، بعد از جام جهانی شاید اوضاع خیلی فرق کند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از تسنیم، علیرضا جهانبخش در ارتباط با سقوط داماش اظهار کرد: من دو سال عالی با خاطرات منحصر به فرد و فراموش نشدنی در داماش داشتم و همه چیز در این باشگاه خوب و باشکوه بود.

 

وی افزود:کادر فنی، مدیریت و پرسنل خوب بودند و از هیچ نظری ما مشکل نداشتیم به جز داستان مالی، مشکل عمده و شاید تنها مشکل ما، مالی بود که بیشتر از دو سال گریبان این تیم را گرفته است و با این وجود سال نسخت در لیگ هفتم شدیم و سال بعد هم خوب بودیم و در لیگ توانستیم خودمان را حفظ کنیم، اما امسال آب پاکی را روی دست بچه‌ها ریختند و هیچ جای امیدی برای آنها باقی نماند.

 

مهاجم سابق داماش گیلان گفت: بچه‌ها فقط به عشق هوادار بازی می‌کردند اما مساله مالی امری نیست که بشود برای همیشه با آن دست و گریبان برد و از لحاظ روحی روی بچه‌ها تاثیر بدی می‌گذارد.

جهانبخش تصریح کرد: من تمام بازی‌های داماش را امسال دنبال می‌کردم و در هفته آخر دقیقه به دقیقه شرایط سایر تیم‌ها را مورد بررسی قرار می‌دادم، چرا که داماش را هنوزم تیم خودم می‌دانم و تا این لحظه نتوانستم باور کنم که داماش سقوط کرده است، این سقوط بدترین خاطره فوتبالی تمام عمر من بوده است.

 

وی افزود: داماش هوادارانی دارند که برای تیم‌شان از جان مایه می‌گذارند و این تیم برای آنها همه چیز است و به آن هویت بخشیده‌اند و آن را با هویت شهر رشت و استان گیلان گره زده‌اند.

بازیکن باشگاه نایمخن هلند خاطرنشان کرد: همه امید من و هواداران بازیکنان این است که با یک مدیریت خوب این تیم خیلی زود به سطح نخست فوتبال ایران بازگردد و خدای نکرده مانند سپیدرود سال‌ها در لیگ‌های پایین باقی نماند چرا که حق مردم رشت این نیست که یک تیم شایسته فقط به خاطر بی‌پولی سقوط کند.

 

جهانبخش درباره پیشنهاد‌های اروپایی‌اش به خصوص منچستر و لیگ برتر، گفت: بیشتر در حد گمانه‌زنی و صحبت‌های اولیه است، اما چند تیم با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌اند و مطمئناٌ بعد از جام جهانی شاید اوضاع خیلی فرق کند، اهل بازار گرمی نیستم و تا قضییه جدی نشود به آنها فکر نمی‌کنم.