وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: بالاخره مشکلات خروج از کشور علیرضا جهانبخش برای بازی در سطح اول فوتبال اروپا برطرف شد و این جوان رعنای گیلانی با پرواز صبح جمعه به سرزمین گل های لاله می رود.

علیرضا دو سال در رشت بازی کرد اما مثل اینکه هنوز هم دلش در شهرباران و نزد هواداران این تیم گیر است و در ساعات پایانی حضور خود در ایران ، گوشی تلفن را بر می دارد و با خبرنگار وارش اسپرت تماس می گیرد و گفتگویی را با ما به عنوان نماینده ی هواداران داماش انجام میدهد.

 

وی پس از سلام و احوالپرسی در مورد واکنش باشگاه و هواداران گیلانی به عدم انتخابش به عنوان پدیده فصل چنین می گوید: لازم می دانم از هواداران داماش ، مسئولین باشگاه و سایت شما تشکر کنم که در این مدت برای من سنگ تمام گذاشتند. این حمایت ها برای من بسیار ارزش دارد و هیچ وقت از ذهنم خارج نمی شود،انتخابی بود که از قبل انجام شده بود و مسلما آینده متعلق به جوانانی است که می خواهند پیشرفت کنند!

 

بازیکن سابق داماش با آنکه به شدت درگیر کارهای خروج خود بود ، اما به خوبی از اخبار داماش آگاه است و در مورد شرایط داماش در فصل جدید این چنین می گوید: حسین ابراهیمی ، من و آقای رودباریان از تیم جدا شدیم ولی قطعا داماش پتانسیل خوبی برای جایگزین کردن جداشدگان دارد ، از سویی هم با خبر شده ام که قرار است به جوان ها بها داده شود که این نوید روزهای خوبی را برای داماش و فوتبال گیلان می دهد. اما به این نکته هم باید اشاره کنم که اگر مشکلات مالی حل شود داماش می تواند نتایج بهتری نسبت به فصل های قبل به دست آورد.

 

علیرضا معتقد است برد داماش به او در هلند انرژی می دهد و می گوید: من در هلند هم پیگیر اخبار و نتایج تیم محبوبم هستم و با بردهای داماش مطمئنا انرژی میگیرم.

وی در مورد بازی هفته دوم داماش در مقابل رقیب سنتی اش هم حرف هایی زد : " از بچگی هم از حساسیت های این بازی آگاه بودم و بعد از اینکه به داماش آمدم با پوستُ استخوانم حساسیت این بازی و حرص و جوش های هوادارانمان را درک کردم، چون من هم متعلق به این آب و خاک هستم. در این دو سالی که در خدمت تیم داماش بودم دو بار در داربی گیلان حضور داشتم که بازی برگشت فصل قبل هم به دلیل اشتباه داوری محروم شدم. خیلی هم دوست داشتم که می توانستم در داربی هفته دوم برای داماش به میدان بروم ، اما شرایط به گونه ای است که میسر نیست. هماهنگی هایی انجام شده است تا بتوانم بازی را به صورت مستقیم ببینم اما قطعا دلم با تک تک بازیکنان و هواداران به انزلی می رود و با تمام وجود دعا می کنم تا داماش بتواند پیروزی دو فصل قبل خود در انزلی را تکرار کند ، تا مردم رشت و هواداران داماش در سرتاسر گیلان شاد شوند.

 

جهانبخش در پایان با اشاره به درگذشت سرپرست سابق تیم های پایه داماش تهران گفت:آقای مصطفی موتمنی زحمات زیادی را برای من کشیدند و یکی از عوامل پیشرفت من و خیلی از بازیکنان دیگر در داماش تهران بودند و به نوبه ی خودم درگذشت این مربی دلسوز را به به خانواده ایشان و جامعه فوتبال کشور تسلیت عرض می کنم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید