در یک بازی سخت و نزدیک توانستیم برابر ماشین سازی به برتری برسیم.

مجید جهانپور سرمربی داماش گیلان پس از دیدار تیمش برابر ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: ما از قبل هم می دانستیم که بازی برابر ماشین سازی بازی سختی خواهد بود، چرا که این تیم بسیار سازمان یافته کار می کند و کاملا برای صعود هم بسته شده است. آنها هفته گذشته نیز با بازی های خوبی که از خود به نمایش می گذارند، توانسته بودند که در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

وی ادامه داد: ما در بازی گذشته از حریف دو برصفر پیش بودیم اما نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم که طی هفته گذشته بیشتر نیز بر روی دفاع تیم کار کردیم. خدا را شکر با تلاش همکارانم و بازیکنان تیم توانستیم بازی خوبی را ارائه بدهیم و این پیروزی و سه امتیاز را تقدیم هواداران داماش گیلان کنیم.

 

سرمربی داماش در ادامه خواستار توجه بیشتر مسئولین شد و اظهار داشت: خواهش من است که این تیم تنها نماند و مسئولین بسیار جدی تر پیگیر مشکلات تیم باشند. توان مجموعه تیم بیشتر از این چیزی است که به نمایش گذاشته می شود اما این مسئله نیازمند توجه بیشتر است.

 

جهانپور در پایان گفت: از لحاظ کمیت بازیکن مشکلاتی را داریم، اما هفته گذشته نخستین امتیاز خارج از خانه بدست آمد و امیدوارم این پیروزی نیز شروع دوباره ای باشد که بتوانیم در دیدارهای آتی امتیازات لازم را کسب کنیم. تمام هدف ما القای این تفکر است که انگار در هفته های پایانی مسابقات هستیم و به تک تک امتیازات داخل و خارج خانه نیازمند هستیم.