دیار وارش: در یک بازی سخت برابر خونه به خونه بابل به برتری رسیدیم .
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مجید جهانپور عصر سه شنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و خونه به خونه بابل در گفت و گو با ایرنا گفت: بازی سختی را برابر خونه به خونه بابل برگزار کردیم که خوشبختانه در نهایت به برتری رسیدیم .
 
وی اظهار کرد : ما با تیمی بازی کردیم که وضعیت بسیار مناسبی در جدول رده بندی دارد و یکی از شانس های صعود به رقابت های لیگ برتر است که در نهایت موق شدیم این تیم را شکست دهیم .
وی ادامه داد : گرچه ما از نظر بازیکن با کمبود مواجه هستیم اما بازیکنانی را در این دیدار به کار گرفتیم ، خوشبختانه بسیار خوب کار کردند و دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه پیاده کردند .
 

وی بیان کرد : ما نیاز به پیروزی داشتیم چون با کسب این سه امتیاز در جدول رده بندی چند پله صعود خواهیم کرد و از بازیکنانم تشکر می کنم که تمام تلاش خود را به کار بستند تا در مقابل تیم قدرتمند خونه به خونه به برتری برسیم و این پیروزی را تقدیم هوادارن خونگرم داماش کردند .
 
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه از ابتدای فصل با مشکلاتی روبرو هستیم ، با کسب چند نتیجه خوب ، می توانیم این مشکلات را برطرف کنیم و امیدواریم که در نیم فصل نیز بتوانیم چند بازیکن جذب کنیم تا با کمبود بازیکن مواجه نشویم .
 
تیم های فوتبال داماش گیلان و خونه به خونه بابل عصر سه شنبه در هفته نوردهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد .