به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، سرمربی اسبق تیم فوتبال پگاه گیلان ادامه داد: به عقیده بنده مهم‌ترین عامل نتیجه نگرفتن داماش، کمبود منابع مالی بود و باشگاه به هر دلیلی گرفتار مشکلات مالی شد و در دو تا سه فصل اخیر با این مشکل گریبانگیر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی شرایط کار کردن را برای سرمربی، بازیکن و مدیریت سخت و دشوار می‌کند، اذعان کرد: 80 درصد موفقیت باشگاه به بازیکنان وابسته است.

جهانپور گفت: در ابتدای فصل بازیکنانی از داماش جدا شدند و اگر چه بسیاری از نفرات قبلی نیز حفظ شدند اما در کوران فصل هم بازیکنانی از این تیم جدا شدند و این مسئله به داماش ضربه زد.

 

به گفته وی تغییرات در کادر فنی و کنار گذاشتن ناظمی موجب تضعیف کادر فنی و از دست دادن سهمیه با ارزش شد.

 

پیشکسوت فوتبال گیلان با بیان اینکه با توجه به وضعیت فعلی و مشکلات داماش امکان صعود این تیم در کوتاه مدت دشوار است، تصریح کرد: در لیگ دسته اول تیم‌های توانمندی حضور دارند که به شدت به دنبال کسب سهمیه لیگ برتر هستند و حضور در لیگ برتر آرزوی بسیاری از باشگاه‌هاست.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی مدیریت داماش را با تجربه خواند و یادآور شد: به عقیده بنده برای برطرف شدن مشکل داماش نیاز به اسپانسر قابل اعتماد و اطمینان است تا بتواند نیروهایش را حفظ و تقویت کند.

جهانپور با اشاره به اینکه یک سری مسایل در سقوط داماش نقش داشته است، افزود: علاوه بر مشکلات مالی، جدا شدن بازیکنان از پیکره این تیم بی‌تاثیر نبوده است.

وی اضافه کرد: اگر چه کادر فنی داماش در نیم فصل دوم در چند هفته خوب نتیجه نگرفته بود اما شرایط برای بازیکنان بسیار سخت گذشت همانگونه که پس از ناظمی برای نظرمحمدی نیز سخت بود زیرا باشگاه به تعهداتش عمل نکرد و این به لحاظ نظم و انضباط کار را برای سرمربی سخت می‌کرد.

 

سرمربی اسبق پگاه «داماش» گیلان درباره اظهارات عابدینی مبنی بر اینکه ناظمی عامل سقوط داماش بوده است، اذعان کرد: موافق این نظر نیستم و هر مدیری در هر مقطعی تصمیماتی می‌گیرد که باید پای آن بایستد، همانگونه که ممکن است در آینده نیز تصمیماتی بگیرد و بعد بگوید اشتباه کرده‌ام به هر حال در این مقطع احساسی باید از اظهارات عجولانه اجتناب کرد.

وی یادآور شد: وقتی یک سرمربی جوان است مانند یک بازیکن باید شرایط برای کارش مطلوب باشد و در شرایط سخت یک مربی جوان نیز مانند بازیکن کار برایش سخت می‌شود.

 

جهانپور به بخش دیگری از اظهارات عابدینی که گفته است امکان انتقال تیم داماش به تهران در صورت تداوم مشکلات وجود دارد، گفت: اکنون داماش سقوط کرده و فضای احساسی حاکم شده و باید از اظهار نظر عجولانه تا فروکش کردن احساسات خودداری شود.

وی تصریح کرد: متولی فوتبال، هیئت فوتبال استان است و در واگذاری تیم فوتبال استقلال شهرداری رشت به پگاه و یا واگذاری پگاه به داماش یک بند گنجانده شده که تیم داماش نه تنها در رشت بلکه همواره باید در رشت حضور داشته باشد و فعالیت کند.