وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : جهانگیر عسگری که با گلزنی دو فصل پیش خود در داربی گیلان محبوبیت خوبی را بین هواداران داماش کسب کرده بود و لقب جهانگیر شاه به وی داد شد، بار دیگر به داماش برگشت و هرچند که می داند فعلا شرایط بدنی چندان مناسبی ندارد اما دست از کری خوانی برای ملوانی ها بر نمی دارد . مصاحبه اختصاصی وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان با جهانگیر عسگری را در ادامه می خوانید…

 

varesh-sport.com : اوایل فصل نقل و انتقالات صحبت هایی شده بود که به داماش بیایی، اما بعد انگار منتفی شده بود. چطور شد که برگشتی داماش؟

پیش از شروع تمرینات تیم به رشت آمدم و با آقای عابدینی صحبت هایی داشتم و بحث هایی مطرح شد که قرار بود در موردش فکر کنم .

من یک سال پرخاطره را در اینجا گذراندم .نمی خواهم بگویم پیشنهادات زیادی داشتم و تنها یکی دو پیشنهاد بود، اما چون از اینجا شناخت داشتم و به رشت و هوادارانش علاقه داشتم به داماش برگشتم .

 

varesh-sport.com : سال گذشته در راه آهن چطور گذشت؟

شاید فقط بتوانم بگویم که به لحاظ مالی سال خوبی بوده است . مصدومیت های زیادی داشتم.. دستم شکست و سه ماهی درگچ بود و کشاله پای راستم پاره شد و تقریبا نیم فصل را از دست دادم ! در بازی هایی که انجام دادم هم پاس گل دادم و هم گل زده ام اما روی هم رفته اصلا از شرایط فوتبالی ام راضی نبودم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : الان شرایط بدنی ات چطور است؟

چون مدتی از تمرینات دور بودم باید بگویم واقعا خوب نیست! البته رفته رفته شرایط بهتر می شود و فکر می کنم 7 تا 10 روز آینده به شرایط ایده آل بدنی برسم .

 

varesh-sport.com : در راه آهن پیگیر نتایج داماش هم بودی؟

بله، با برخی از بازیکنان و هواداران داماش هم در ارتباط بودم و از شرایط تیم پرس و جو می کردم . یادم است سه بازی آخر فصل گذشته داماش که بازی های سختی هم بود، بحث هایی با بچه های راه آهن داشتیم و آنها می گفتند با این شرایط به احتمال زیاد داماش سقوط می کند، اما من به آنها می گفتم این اتفاق نمی افتد و تیم ماندگار می شود .

چه در داماش باشم و چه نباشم اصلا دوست ندارم که این تیم سقوط کند چون هواداران بسیار خوبی دارد . به نظر من تیم هایی که هوادار ندارند بیفتند خیلی بهتر است، چون هیچ تاثیری بر روی مردم آن شهر ندارند اما تیم هایی مثل داماش، نفت آبادان و شاهین بوشهر و… واقعا حیف است که در لیگ پایین تر باشند.

 

varesh-sport.com : در بازی داماش و راه آهن سال گذشته هم در تهران و هم قزوین توسط هواداران تشویق شدی و حتی به نظر علی دایی هم به تو شک کرده بود. خودت نظرت چیست؟

هواداران رشتی همیشه و چه در آن بازی ها و چه در برخوردهایی که خارج از مستطیل سبز وجود داشت به من لطف داشته اند ولی به هر حال هر بازیکنی که با هر تیمی قرارداد دارد، قطعا با دل و جان برای آن تیم بازی می کند تا پولی که از آن باشگاه می گیرد حلال باشد .

 

varesh-sport.com : راستی قضیه دزدی ماشینت در تهران چه بود؟

ماشین دوستم مهرداد کفشگری بازیکن فعلی پرسپولیس را یک روز به امانت گرفته بودم که از جلوی در خانه مان ماشین را دزدیدند و بردند . بعد از یک ماه ماشین پیدا شد که البته به جز چهار چرخ و بدنه چیزی نداشت.

 

varesh-sport.com : با خانواده به رشت آمدی؟

فعلا نیستند و به تازگی خانه اجاره کرده ام . احتمالا از اوایل هفته آینده خانواده هم به رشت خواهد آمد.

 

varesh-sport.com : طلبت از داماش دو فصل پیش را گرفتی؟

خیر. 51 درصد از قراردادم را تا پایان فصل دریافت کردم و بعد از آن هم 8 میلیون تومان به خاطر ازدواجم گرفتم و مابقی قراردادم را به خاطر مردم رشت و آقای عابدینی بخشیدم .

 

جهانگیر عسگری بازیکن داماش گیلان ،

 

varesh-sport.com : آن سال یکی دو بار حاشیه هایی هم مثل اعتراضت به تعویض داشتی، امسال که از این حاشیه ها نداری؟ (با خنده)

آن زمان تجربه ام کمتر بود و الان و در این دوسال شرایطم تفاوت پیدا کرده و مطمئن باشید دیگر چنین رفتاری را از من نمی بینید.

 

varesh-sport.com : حرف از حواشی شد، شنیدیم پارسال که با راه آهن به انزلی رفتی ، توهین های زیادی از هواداران ملوان شنیدی…

بله متاسفانه مثل همیشه! فکر می کنم دیگر به غیر از فوتبال برای هیچ کار دیگری به انزلی نروم…توهین های زیادی شنیدم. یادم است که حتی یک بار برای خرید میوه به میدان اول این شهر رفتم که فروشنده تا من را دید به من توهین کرد!

 

varesh-sport.com : با این شرایط ، باز هم هوس گلزنی به ملوان را داری؟!

شک نکن! وقتی این توهین ها به من شده انگیزه ام چند برابر می شود و همیشه هم خوب به این تیم گل زده ام . خدا کند که داربی در اواسط فصل برگزار شود، تا آن موقع مطمئنا کاملا شرایط بازی را دارم و اگر در داربی حضور داشته باشم به این تیم گل می زنم . (این مصاحبه پیش از قرعه کشی لیگ انجام شد).

 

varesh-sport.com : حرف پایانی؟

هیچ وقت از هواداران داماش بی احترامی ندیدم، چه وقتی که خوب بازی کردم و چه وقتی که نتوانسته ام خوب باشم تشویقم کرده اند . امیدوارم امسال هم به خوبی گذشته و پرشور پشتیبان تیم خودشان باشند .
و تشکر می کنم از شما.

 

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار

وارش اسپرت

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید