varesh-sport.com : در مورد جایگاه تیم در نیم فصل اول چه نظری داری؟

ما تیم خیلی خوبی داشتیم اما نیم فصل اول را با نتایج خیلی بدی شروع کردیم و بچه ها هم با هم هماهنگ نبودند تا اینکه با آمدن آقای قاسمپور و صحبت هایی که ایشان با بچه ها انجام دادند و پس از آن با تمرینات خوب توانستند این تیم را به خوبی جمع کنند. مطمئنا جایگاه این تیم پائین جدول نبود و کم کم با کمک آقای قاسمپور توانستیم تیم را به جایگاه بهتری برسانیم که باز هم جایگاه اصلی داماش گیلان نیست! من اول فصل هم گفتم ما می توانیم جزو سهمیه های آسیای چه در لیگ چه در جام حذفی باشیم.

در مورد جام حذفی که خودتان دیدید داوری چطور بازی را به نفع تیم شاهین برگرداند . من فیلم بازی را امروز دوباره دیدم و اگر مشکلات نبود و موقعیت هایمان گل می شد ما باید بازی را 12 بر1 (!) پیروز می شدیم اما شانس با ما یار نبود . در مورد لیگ هم به خاطر نتایج اول فصل در این رتبه هستیم و همین مورد هم باعث شده که تیم های بالای جدول از ما فاصله بگیرند اما الان این تیم شخصیتش را دارد که به بالای جدول برسد.

  

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

varesh-sport.com : ما مصاحبه ای از تو دیدیم که بازی با شهرداری تبریز را آخرین بازی ات برای داماش اعلام کردی و در دو روز اول تمرینات هم حضور نداشتی . الان می بینیم که دوباره در تیم هستی…!

دو روز اول تمرینات را به دلیل مشکلات خانوادگی حضور نداشتم. مادر من در بیمارستان بستری بودند و کسی را هم در تهران نداشتم که بالای سر ایشان باشند و به همین دلیل با آقای ناظمی و حاج آقا عابدینی تماس گرفتم و اجازه عدم حضورم را گرفتم.

اما در مورد قضیه جدائی باید بگویم خدا شاهد است که من نه از مربی و نه از هوادار و نه هیچکس دیگری که در این تیم حضور دارد ناراحت نیستم و نبودم و متاسفانه مصاحبه هایی از من در روزنامه ها چاپ شده بود که می خواهم نیم فصل از تیم جدا شوم و بازی شهرداری آخرین بازی من خواهد بود در حالی که من به هیچ وجه چنین حرفی را نزده بودم .

واقعا این هواداران را دوست دارم…آنها در تمام بازیها به من لطف داشتند و تشویقم می کنند. فکر نمی کنم هیچ جای ایران چنین هوادارانی را داشته باشد که یک بند نود دقیقه تیم خودشان را تشویق کنند و من هم هیچوقت چنین کاری را آن هم در نیم فصل انجام نمی دهم که بخواهم این هوادار و این تیم با ارزش را از دست بدهم و به تیم دیگری بپیوندم.

 

varesh-sport.com : در نیم فصل از خیلی ها در منابع خبری ساز جدائی شنیده شد که یکی از آنها شما بودید که این باعث ناراحتی هواداران شده بود ضمن اینکه رفتن آقای محمدی و مهدوی کیا هم نیز تقریبا نهایی شده بود اما به نظر می رسد آقای محمدی برگشتند.

به هواداران حق می دهم که ناراحت شوند اما در مورد خودم همانطور که توضیح دادم آن مصاحبه از جانب من نبوده و کاملا تکذیب می کنم. در مورد سایر بازیکنان هم باید بگویم که آنها پیشنهادات خوبی داشتند که به خبر جدائی شان تبدیل شد . خود من چهارتا پیشنهاد از تیم های تهرانی و شهرستانی داشتم اما داماش را به این تیم ها ترجیح دادم . بعضی ها می گفتند جهانگیر عسگری به خاطر پول به رشت آمده است و نصف پولش را گرفته و می خواهد نصف دیگر را در تیم های دیگر بگیرد در حالی که اصلا اینطور نیست. من اگر به فکر پول بودم همان اول فصل چند جای دیگر پیشنهاد داشتم که پول بیشتری را پیشنهاد داده بودند اما من به خاطر فوتبال رشت و هواداران خونگرمی که داشت به اینجا آمدم وگرنه پول برایم ملاک نبوده و صحبتی هم با مهندس عابدینی در این خصوص نکردم .

در مورد آقای محمدی هم امروز شنیدم که قرار است برگردند که از شنیدن این خبر واقعا خوشحال شدم . حتی خیلی دوست دارم که شرایطی پیش بیاید و آقای مهدوی کیا هم برگردند چون ایشان از افتخارات فوتبال ایران و آسیا هستند و من به شخصه چیزهای زیادی را از آقا مهدی یادگرفتم . هواداران هم ایشان را واقعا خیلی دوست داشتند و توهین چند تماشاگرنما را نمی توان به کل هواداران تعمیم داد. تماشاگران واقعی همان هوادارانی بودند که آقای مهدوی کیا را اسطوره آسیا صدا می زدند .

دوست دارم تیم همان تیم نیم فصل اول شود تا بتوانیم نتایجی را که با آقای قاسمپور گرفتیم را ادامه دهیم و بتوانیم داماش آسیایی را ببینیم.

 

varesh-sport.com : با این اوصاف شرایط تیم در نیم فصل دوم را به چه شکل می بینی؟

نیم فصل دوم شرایطی به مراتب سخت تر از نیم فصل اول دارد و بدست آوردن امتیازات مشکل تر خواهد بود اما ما تمام سعیمان را خواهیم کرد که جزو 4-5 تیم بالای جدول باشیم و انشالله هم همینطور شود.

 

varesh-sport.com : و در پایان چه صحبتی دارید؟

باز هم دوست دارم تاکید کنم که من چنین حرف هایی را نزده بودم . در سایت شما خواندم که چند نفری اسم من را آوردند و ناراحت بودند و حرف هایی را به من زدند در حالی که جهانگیر عسگری سرش را هم برای این تیم می دهد و دوست دارد پولی را که برای زن و بچه و خانواده اش می برد حلال باشد.