وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال جوانان داماش گیلان توانست با نتیجه سه بر صفر فرهاد کرج را شکست دهد.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان جوانان داماش در هفته دوم از سری مسابقات دسته اول جوانان کشور توانست در استادیوم شهید عضدی رشت با سه گل حریف خود را شکست دهد و در پایان هفته دوم با یک برد خانگی و یک تساوی خارج از خانه چهار امتیازی شوند.

 

داماش گیلان در هفته سوم مسابقات دسته اول جوانان کشور دوشنبه هفته آینده در شیراز مهمان شهید وفایی این شهر است و این بازی در زمین شهید دستغیب شیراز انجام می شود.

 

متن گزارش بازی و گزارش تصویری در ادامه مطلب

ترکیب داماش: پویا توانا-مهیار نوری-سبحان وقتی-سهیل بحری-صالح نوروزپور-(محمد صبوری از دقیقه 71 )-همایون پورابراهیم(دقیقه 62 امیررضا تقی زاده)-سید حمید محمدی-احمدرضا افشه-حسین میرزاحسین-سعید طالبی

سرمربی:علی فلاح

مربی:امیرحسین سلامی بخش،سیامک اکبری معاف،منصور قربانی

سرپرست:حسن سقدچی

 

*شرح گل ها

 

دقیقه 60 : سعید طالبی با حرکت پا به توپ و دریبل چند نفر وارد محوطه جریمه تیم حریف شد و با یک ضربه خوب گل اول داماشی ها را به ثمر رساند.

 

دقیقه 77 : احمد رضا افشه در فراری از سمت چپ و ضربه ای غافلگیرانه و دقیق از لب خط توپ را وارد دروازه کرد فرهاد کرج می کند.

 

دقیقه 85 : در ادامه حملات دامنه دار داماشی ها و خلق چندین موقعیت خطرناک ، احمدرضا افشه دومین گل خود و سومین گل تیمش را از روی غفلت و اشتباه مدافعین تیم حریف به ثمر رساند.

 

بهترین بازیکن مسابقه: احمدرضا افشه ، هافبک چپ فومنی داماش با به ثمر رساندن دوگل و خلق چندین موقعیت برای داماش بی شک بهترین بازیکن زمین بود و بی شک میتواند باادامه ی همین روند در آینده جناح چپ رشتی ها در رده بزرگسالان را بیمه کند.

همچنین از بازی بی نقص سعید طالبی و امیررضا تقی زاده که با ورودش به عنوان بازیکن تعویضی ، تیم جوانان داماش روند رو به جلو پیدا کرد ، نمی توان به راحتی گذشت.

 

*اتفاق ویژه

شادی های امیرحسین سلامی بخش کمک مربی داماش بعد از به ثمر رسیدن گل های تیم؛ ما را به یاد شادی های بعد از گل دوران بازیگری اش در استقلال شهرداری رشت و پگاه گیلان می انداخت.

 

پی نوشت : لازم به ذکر می باشد تیم فرهاد کرج امتیاز خود را به سایپانگاره شیراز واگذار کرده است ولی هنوز به صورت رسمی این نقل و انتقالات انجام نشده است.

 

 

گزارش تصویری :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید