دیدار تیم های داماش گیلان و سیراف کنگان بوشهر در چهارچوب مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی با تک گل محمد مختاری که با ضربه سر به ثمر رسید به سود داماشی های میزبان خاتمه یافت. حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند: 

 

hhh-BMFACHG

-درب های استادیوم عضدی رشت تا 10 دقیقه پیش از آغاز مسابقه از سوی هیات فوتبال باز نشده بود و در فاصله چند دقیقه به شروع مسابقه تماشاگران اجازه حضور بر روی سکوها را پیدا کردند.

 

belit-CICPGQC

-هیات فوتبال گیلان اقدام به فروش بلیط های 5 هزار تومانی مخصوص لیگ برتر برای دیدار تیم های داماش و سیراف کنگان نمود که این مسئله باعث تعجب هواداران شد.

 

damash-1-0-siraf-kangan--20--yektim-EKwzTDU

 

damash-1-0-siraf-kangan--13--BDwSBEK

-حدود دو هزار هوادار داماشی از این دیدار استقبال کردند که تا پایان بازی به مانند همیشه به تشویق تیم خود مشغول شدند. همچنین حدود 20 تماشاگر نیز در جایگاه میهمان مستقر شدند که در سکوت به تماشای این بازی نشستند. 

 

damash-1-0-siraf-kangan--30--jafarzadeh-DYTZzVL

 

damash-1-0-siraf-kangan--32--farham-zahed-BHWOELM

 

damash-1-0-siraf-kangan--29--hajipour-nematpour-BTJBPKy

-دکتر غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تماشاگران ویژه دیدار تیم های داماش گیلان و سیراف کنگان بوشهر بود. همچنین فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت در کنار اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان و از اعضای شورای پنجم رشت به تماشای این بازی پرداختند. 

 

رادیو داماش

-در پی جلوگیری علیرضا وهابی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان از حضور گزارشگران رادیو داماش در محل گزارش های رادیویی و تلویزیونی و جایگاه در بازی گذشته، برادران الطافی که از سال گذشته رادیو اینترنتی داماش را راه اندازی کرده اند، در شرایطی سخت بر روی سقف شیروانی منزل یکی از هواداران داماش که مشرف به استادیوم است، به گزارش رادیویی و ضبط تصویر ویدئویی برای هواداران داماش پرداختند.

لازم به ذکر است، روابط عمومی هیات فوتبال گیلان طی دو سال اخیر از ارائه کارت ورود به استادیوم برای دو خبرنگار وارش اسپرت که تحت عنوان دیار وارش از وزارت ارشاد مجوز دارد نیز امتناع می کند. 

 

نورافکن های استادیوم عضدی

-در حالی که به دقایق پایانی روز در هنگام برگزاری این مسابقه نزدیک می شدیم، تنها بخشی از پروژکتورهای دکل های نور استادیوم عضدی رشت روشن شد. دکل های نور تا پایان مسابقه نیز به طور کامل روشن نشد تا حتما در مصرف برق صرفه جویی شود. 

 

 

damash-1-0-siraf-kangan--31--aks-CGTGwVB

 

damash-1-0-siraf-kangan--33--vahid-rezayi-BEBHMKx

 

damash-1-0-siraf-kangan--34--vahid-rezayi-BUYHSJN

 

damash-1-0-siraf-kangan--35--mohammadreza-hajipour-DMIXCOv

-هواداران تیفوسی داماش گیلان پس از پایان مسابقه، با شعارهایی هماهنگ تیم داماش را مورد تشویق قراردادند و سپس به طور جداگانه با فراخواندن وحید رضایی اعلام کردند که از او حمایت خواهند کرد. همچنین محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش نیز به طور جداگانه مورد تشویق قرار گرفت و از وی درخواست شد که تیم در پایان فصل به لیگ یک صعود کند.