دیدار تیم های داماش گیلان و شاهین شهرداری بوشهر که با برتری بوشهری ها خاتمه یافت با حواشی فراوانی رو به رو بود. حاشیه نگاری اختصاصی این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه می خوانید:

 

-بیش از 4 هزار هوادار داماش در هوایی مطبوع از این دیدار در استادیوم سردارجنگل رشت استقبال کردند. تعدادی از هواداران بوشهری نیز برای تماشای بازی در استادیوم حاضر شده بودند که در ابتدای مسابقه از سوی لیدرها و تعدادی از هواداران داماش مورد استقبال قرار گرفتند. 

damash-1-2-shahin-boushehr-AwRLHzU

 

-جهانگیر عسگری بازیکن پیشین داماش گیلان که داماشی ها از او خاطراتی خوش به یاد دارند میهمان ویژه این مسابقه بر روی سکوهای استادیوم سردارجنگل بود. وی به محض حضور به شدت از سوی هواداران داماش گیلان مورد تشویق قرار گرفت و الطافی مدیرعامل داماش نیز که بر روی سکوها بود از وی استقبال کرد. 

همچنین حسین گوهری بازیکن سابق داماش، مازیار ربیعی فرد مربی و بازیکن سابق داماش، فرهام زاهد عضو ورزش دوست شورای شهر رشت نیز از جمله کسانی بودند که این دیدار را از روی سکوها مشاهده کردند. 

جهانگیر عسگری - محمدمهدی الطافی

 

فرهام زاهد

 

damash---shahin-maziyar-rabiee-AQYFGGO

  

-بنری بر روی سکوها مشاهده می شد که طی آن نسبت به برخی حاشیه سازی های یکی از نمایندگان اردبیل در خصوص گردنه و منطقه حیران در آستارا واکنش نشان داده شده بود. 

damash-1-2-shahin-boushehr--18--havadar-BXvDVIH

 

-سیدکاظم رحمانی پس از به ثمر رساندن گل داماش، پیراهن شماره دو را که در این فصل در اختیار آرمین منفرد دوست قرار دارد را بالا گرفت تا از مدافع داماش که فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده را نیز در شادی خود شریک کند. 

damash-1-2-shahin-boushehr--23--saeid-talebi-kazem-rahmani-DIOyEIw

 

-داور مسابقه پس از عدم اعلام پنالتی محرز بر روی سعید مرتضوی و داماش، نسبت به اعتراض برخی حاضرین کنار زمین و همچنین عکاسان واکنش منفی نشان داد و اقدام به فحاشی کرد. ضمن آنکه هر دو کمک داور این مسابقه نیز با حرکات دست و جو سازی به تحریک هواداران داماش می پرداختند! 

برخورد مهربانانه ناظر و داوران مسابقه نسبت به فریادهای بی جهت مهدی پاشازاده و تندخویی نسبت به داماشی ها نیز از نکات بسیار عجیب این مسابقه بود! 

مهدی پاشازاده

  

damash-1-2-shahin-boushehr--30--pashazadeh-BvQACMR

 

-هواداران داماش گیلان، در انتهای مسابقه سرمربی جنجالی شاهین بوشهر را متهم به لابی گری کردند. پاشازاده با رفتارهایی که در بین فوتبالی ها معروف شده است، دائما با جنجال سازی در کنار زمین سعی در جنگ روانی به سود تیم خود داشت. 

 

-چند بانوی هوادار به نظر به همراه خانواده خود در این بازی از روی سکوها سردارجنگلنظاره گر بازی داماش گیلان و شاهین شهرداری بوشهر بودند. 

damash-1-2-shahin-boushehr--1--BDBxAwZ