داماش گیلان در چهارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم، در رشت میزبان شموشک مازندران بود که در نهایت این تیم را با تک گل میثم میرپسندیده از پیش رو برداشت. حاشیه نگاری خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داما ش گیلان از این دیدار را در ادامه خواهید خواند: 

 

-در حالی که باز هم به مانند دیدارهای گذشته داماش در این فصل از سوی هیات فوتبال اقدام به بلیط فروشی شده بود، حدود دو هزار هوادار داماش گیلان در این بازی به مانند گذشته به طور مداوم به تشویق تیم خود پرداختند. بیست هوادار تیم شموشک نیز از مازندران به رشت آمده بودند و در جایگاه میهمان مستقر شدند. 

damash-1-0-shamooshak--18--havadaran-tak-timi-EEYFBAD

 

-بنری به جهت تسلیت ایام محرم از سوی باشگاه داماش گیلان تدارک دیده شده بود بود که در هنگام قرائت قرآن در دستان بازیکنان داماش دیده شد.

همچنین پیش از شروع مسابقه نیز یک دقیقه سکوت اعلام شد. 

damash-1-0-shamooshak--1--BLDETBX

 

-داماشی ها در این مسابقه با رونمایی از پیراهن های طرح جدید خود که یادآور فصل خوب این تیم در لیگ برتر سال 91-90 بود، به نوعی هواداران خود را سورپرایز کردند. این پیراهن برای آن ها خوش یمن بود و با دومین پیروزی خانگی پیاپی در دومین بازی خانگی لیگ دو همراه شد. 

عکس تیمی داماش گیلان

 

-پس از مدت ها نام اسپانسر بر روی پیراهن های داماش نقش بسته بود. فرش زاد شفق نام اسپانسری است که نامش بر پشت پیراهن های جدید داماش گیلان درج شده است. جلوی‌پیراهن تیم نیز عبارت داماش به صورت لاتین حک شده است.

damash-1-0-shamooshak--32--kanan--CMBQLAw

 

-علیرضا نظیف کار و رضا کاردوست بازیکنان سابق داماش گیلان و همچنین سهیل حق شناس کاپیتان اسبق سپیدرود رشت که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند. 

damash-1-0-shamooshak--19--kardoust-soheil-haghshenas-ANOABGT

 

-کنعان طاهرنژاد که به تازگی پدر شده است، در انتهای مسابقه از سوی هواداران داماش گیلان با شعار “کنعان تازه بابا” مورد تشویق قرار گرفت. 

damash-1-0-shamooshak--13--kanan-tahernejhad-EwAUIVy

 

-طرفداران تیفوسی داماش به مانند دیدارهای گذشته داماش که با پیروزی همراه بوده است، با شعارهایی با بازیکنان و کادرفنی تیم خود با شادمانی هماهنگ پرداختند. 

damash-1-0-shamooshak--31--sohrabi-kanan-monfared-DJWwRAO

 

damash-1-0-shamooshak--34--kadr-morabiyan-EHQDCNM

 

-هواداران داماش گیلان در پایان بازی تیم شموشک را نیز مورد تشویق خود قرار دادند.