دیار وارش: دیدار تیم های داماش گیلان و آلومینیوم هرمزگان با سه گل به سود داماشی ها خاتمه یافت. حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه این مطلب میخوانید.
 
-حدود هفت هزار تماشاگر درهوایی که برای دقایقی بارانی نیز شد از این دیدار استقبال کردند. ازدحام جمعیت پیش از شروع بازی در جلوی درب استادیوم شهید دکتر عضدی رشت به حدی بود که صفی به بلندی بیش از 300 متر تشکیل شد. نکته جالب اینکه علی رغم شلوغی خارج استادیوم، تماشاگران مثل همیشه با نظمی خاص وارد استادیوم شدند.
 

-از تماشاگران ویژه این دیدار در جایگاه vip می توان به حضور محمدرضا مهدوی و رضا محمدی بازیکنان مصدوم داماش، افشین چاوشی بازیکن باتجربه سابق داماش و فعلی سپیدرود رشت و همچنین حضور حاجی پور عضو شورای اسلامی شهر رشت بر روی سکوها اشاره کرد .
 
-نام افشین ناظمی به عنوان سرمربی داماش در لیست اعلامی از سوی باشگاه نوشته شده بود. این در حالی که پیش از این گفته می شد که داماش بدون سرمربی و به صورت مشترک توسط کادر فعلی هدایت خواهد شد.
 
-پس از به ثمر رسیدن گل دوم تماشاگران حاضر در جایگاه پشت دروازه به صورت منحصر به فردی با فشفشه های دود زا به خوشحالی پرداختند.
 
-با به ثمر رسیدن گل سوم داماش جیمی جامپ جدیدی در رشت ظهور کرد! پس از گل سوم داماش، تماشاگری به داخل زمین مسابقه رفت و پس از اینکه با موفقیت کل طول زمین مسابقه را طی کرد به با عبور فنس بار دیگر در جایگاه تماشاگران حضور پیدا کرد!
 
-در دیدار تیم های ملوان انزلی و پرسپولیس تهران، تماشاگران ملوانی بدون دلیل خاصی نسبت به مردم رشت اقدام به فحاشی های شدید الحنی کردند! همین مسئله باعث شد تا دقایق پایانی دیدار داماش گیلان و آلومینیوم هرمزگان، هواداران داماش نیز در مقام پاسخ به شعارهای استادیوم تختی انزلی بربیایند. داماشی ها آبشک بازیکن سابق این تیم را نیز از شعارهای تندشان بی نصیب نگذاشتند!
 
-داماش در حالی با سه گل این دیدار را به پایان رساند که از آخرین باری که توانسته بود یک تیم را با بیش از یک گل اختلاف شکست دهد حدود 30 ماه گذشته بود! داماش آخرین بار دوم آبان سال 1392 در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر با سرمربیگری افشین ناظمی توانسته با نتیجه 5 بریک ذوب آهن اصفهان از از پیش رو بردارد و جالب اینکه پس از حدود دو سال و نیم بار دیگر این اتفاق با حضور افشین ناظمی به وقوع پیوست.