دیار وارش: حاشیه نگاری اختصاصی خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان از دیدار تیم های داماش و شهرداری ماهشهر که با پیروزی یک بر صفر لاجوردی پوشان شهر باران خاتمه یافت را در این مطلب خواهید خواند:

-درحالی که در تمامی اطلاع رسانی های پیش از بازی، زمان مسابقه داماش و شهرداری ماهشهر 14:45 دقیقه اعلام شده بود، در جلسه هماهنگی که چند ساعت قبل از بازی برگزار شد، ساعت آغاز مسابقه 14:15 دقیقه اعلام شد. همین مسئله باعث شد که تعداد زیادی از تماشاگران دقایقی از نیمه اول را از دست بدهند.
Damash---sh-mahshahr-BHAQOKv

 
-علی رغم اینکه بازی سی دقیقه زودتر از اعلام پیشین آغاز شد و باوجود نتایج نامناسب داماش در هفته های پیشین، حدود 2500 هوادار از این دیدار استقبال کردند. نکته قابل توجه اینکه درب استادیوم تا دقایقی پیش از آغاز مسابقه همچنان بسته بود!

-پیش از آغاز مسابقه به دلیل درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال و فوتبال کشور یک دقیقه سکوت اعلام شد.

Damash---sh-mahshahr--19--CxwCRRP

-اسماعیل حاجی پور مالک و مهندس محمد مهدی الطافی مدیرعامل داماش گیلان برخلاف دیدارهای پیشین لاجوردی پوشان این دیدار را از جایگاه ویژه تماشا کردند. 

Damash---sh-mahshahr--54--hajipour-altafi-yxVHyO6

-حضور اردشیر پورنعمت مربی و مدیرعامل سابق ملوان و همچنین حضور مهیار نوری بازیکن سابق داماش بر روی سکوها از نکات قابل توجه در حاشیه این دیدار بود.

Damash---sh-mahshahr--1--zXEDSVO

-بنری از عکس رامیز محمداف سرمربی خارجی و پیشین داماش گیلان بر روی سکوها دیده می شد که به نشان قدردانی از وی بر روی آن نوشته شده بود، “با معرفت مثل رامیز” .

Damash---sh-mahshahr--2--yVMwPX9

همچنین بنر دیگری نیز از سوی هواداران به تسلیت شهادت سروان اخوان از مامورین انتظامی عضدی اختصاص داشت. وی چند روز قبل در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

Damash---sh-mahshahr--46--pirahan-yKDUEUg

-علیرضا نظیف کار مدافع و کاپیتان داماش گیلان که به دلیل اخراج در بازی گذشته این تیم مقابل بادران نوین و در این بازی محروم بود، از تونل ورودی رختکن میزبان نظاره گر بازی دیگر همبازیانش بود.

Damash---sh-mahshahr--20--BJDHNXB

-دردقیقه سی و سه مسابقه در صحنه ای مشکوک شروین بزرگ درون محوطه جریمه تیم شهرداری ماهشهر سرنگون شد که این صحنه به زعم داور مسابقه تمارض بود تا بزرگ اولین کارت زردی این بازی باشد!

-هادی طباطبایی که برای نخستین بار در رشت بر روی نیمکت داماش می نشست، بین دو نیمه و پس از پایان مسابقه از سوی تماشاگران تیفوسی داماش در پشت دروازه مورد تشویق قرار گرفت. طباطبایی در پایان بازی با حرکات دست به این ابراز احساسات، پاسخ داد.

Damash---sh-mahshahr--59--hadi-tabatabayi-zCLOyNk

   
همچنین محمدرضا حاجی پور، سرپرست داماش گیلان نیز در انتهای بازی از سوی تماشاگران پشت دروازه به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

Damash---sh-mahshahr--58--mohammadreza-hajipour-BIMDEJC

 

-هواداران داماش گیلان در شعاری با عنوان “مهیار آبرار، تسلیت تسلیت” ، درگذشت مادر مهیار نوری بازیکن سابق داماش را به وی تسلیت گفتند.

Damash---sh-mahshahr--59--Damash---sh-mahshahr--59-1--AXNCZVX

-داماشی های پشت دروازه و بازیکنان داماش گیلان در پایان مسابقه به سبک تماشاگران ایسلند به خوشحالی پیروزی برابر شهرداری ماهشهر پرداختند.

 Damash---sh-mahshahr--57--tifousi-xKMWvFv