دیار وارش: گزارش حاشیه نگاری دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری بندرعباس از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

-درحالی که گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال عدم آمادگی زمین استادیوم شهید دکتر عضدی رشت به دلیل پوشیده بودن از برف و آسیب دیدگی ناشی از برف روبی وجود داشت، صبح شنبه زمین به طور کامل پاکسازی و آماده شد تا این مسابقه بدون مشکل برگزار شود.

-حدود سه هزار هوادار در نخستین روز از هفته و در سرمای سوزناک عضدی برای حمایت از تیم محبوب خود به استادیوم آمدند. داماشی ها به مانند همیشه نود دقیقه ایستاده به تشویق از لاجوردی پوشان شهر رشت پرداختند.

Damash---Sh-BandarAbas--38--havadar-BWNGXCV

-برف بازی در حین مسابقه بر روی سکوها، در پایان بازی به نبردی جانانه تبدیل شد! عاقبت با گشودن درب نزدیک به جایگاه تیفوسی ها این جنگ برفی 20 دقیقه پس از اتمام مسابقه خاتمه یافت.

-داماشی ها در ابتدای مسابقه به سبک تیم ولز عکس تیمی خاص و نامنظمی را گرفتند. این عکس خاص برای لاجوردی پوشان رشت، با انجام بازی خوب و بردی خاص، خاص تر و به یادماندنی تر شد.

Damash---Sh-BandarAbas--16--timi-AFHRBQF

 

-هواداران داماش در جایگاه تیفوسی ها، به مناسبت سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی در یازدهم آذرماه، کاغذهایی را در دست داشتند که بر روی آن ها جملاتی چون: “زنده باد میرزا، زنده باد جنگل” ، “یه میرزا یه ایران ، جانم فدای گیلان” ، “میرزا آرام بوخوس، گیله مردان بیدارید” ، “ای میرزا کوچک ، جنگل های سرزمین من بزرگی تو را شهادت می دهند” و… نوشته شده بود.

Damash---Sh-BandarAbas--43--ANxzDPB

 

-هواداران داماش در انتهای مسابقه با فراخواندن تیم به تشویق بازیکنان پرداختند. هواداران داماشی جایگاه تیفوسی ها به مانند بازی خانگی پیشین هماهنگ با بازیکنان به شکل ایسلندی به خوشحالی پرداختند.
همچنین هادی طباطبایی نیز پس از پیروزی به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

Damash---Sh-BandarAbas--42--CxAKVxC