دیار وارش: تیم های داماش گیلان و فولاد یزد در دیداری حساس و شش امتیازی عصر دوشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا با این نتیجه به نوعی هر دو تیم از مدعیان نخست سقوط به لیگ دسته دو پس از آلومینیوم هرمزگان باشند.
حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه این مطلب خواهید خواند:
 
-بیش از هشت هزار تماشاگر در حالی از این دیدار استقبال کردند که تنها هواداران داماش به اطلاع رسانی در خصوص این بازی پرداخته بودند و داماش نیز در شرایطی بسیار بد جدول رده بندی حضور دارد. هواداران داماش گیلان در این بازی نیز نود دقیقه تمام به تشویق تیم خود پرداختند.
 


-بازیکنان و هواداران داماش گیلان در چندین صحنه نسبت به داوری مسابقه اعتراض داشتند که این اعتراض در واپسین دقایق به شکل شدیدتری ابراز شد.
 
-هواداران داماش گیلان در طول نود دقیقه شعارهای مختلف و مهیج کننده ای را سر دادند که چند شعار به زبان گیلکی و فارسی به نوعی احساسات حاضرین در استادیوم را برانگیخت. متن یکی از این شعارها که به زبان گیلکی سرداده شد، به این شرح بود: ویریز داماش امی دیلا ببردی، أمان خاییم به او روزان واگردیم. 
 
-در کمال تعجب در این دیدار خبری از متولیان ورزش و فوتبال در استادیوم نبود و تنها اسماعیل حاجی پور رییس شورای اسلامی شهرستان رشت و عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال شهرداری رشت در بین هواداران داماش حضور داشت.
 
-در انتهای مسابقه درگیری ای کوتاه مابین تعدادی از حاضرین در کنار زمین و چند بازیکن تیم فولاد یزد به وجود آمد. همچنین در حین مسابقه تماشاگری نیز قصد حضور در زمین مسابقه را داشت که از ورود وی جلوگیری به عمل آمد.
 
-درپایان بازی هواداران عصبانی داماش شعارهای تند و تیزی را خطاب به امیر عابدینی مدیرعامل مستعفی (والبته به نوعی همچنان همکاره داماش)، فرامرز الماسخاله ریس هیات فوتبال گیلان و…سردادند و با شعارهایی نیز مسئولین استان را متهم به بی تفاوتی نسبت به پرچمدار سه دهه اخیر فوتبال رشت کردند! بسیاری از تماشاگران داماش تا دقایقی پس از پایان بازی نیز از سکوها جدا نشدند.