دیار وارش: دیدارتیم های داماش گیلان و مس کرمان که بعدازظهر چهارشنبه در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شد با حساب دو برصفر به سود تیم مهمان خاتمه یافت. حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:
 
-طبق پیش بینی محمدمختاری که سابقه 7 سال بازی در داماش را دارد در دیدار امروز در ترکیب مس قرار نگرفت. گفته می شود دلیل این مسئله عدم آمادگی وی پس از طی دوران مصدومیت بوده است.
مختاری که در کنار زمین حضور داشت، طی این دیدار به شدت مورد تشویق هواداران داماش گیلان قرار گرفت. داماشی ها با شعارهایی خواستار بازگشت وی به تیم شدند و مختاری نیز با تکان دادن دست، تعظیم و دسته گل به سوی آن ها رفت و به ابراز احساسات پرداخت. 
 


-حدود سه هزار و پانصد هوادار از این دیدار استقبال کردند. هواداران داماش مثل همیشه با شعارهای خود تا دقایق پایانی تیم داماش را مورد تشویق قرار دادند.
 
-بنری از آرین ابریشمچی هوادار جوان و فقید داماش که چندی پیش به دلیل تصادف دارفانی را وداع گفت در این بازی بر دستان هواداران بود. اعضای بدن این هوادار جوان به بیماران نیازمند اهدا شد.
 
-افشین ناظمی سرمربی و بازیکن پیشین داماش گیلان و سپیدرود رشت و علیرضا نظیف کار مدافع سابق داماش و فعلی خونه به خونه بابل از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.
 
-حسین قلی زاده سرپرست داماش گیلان پس از حدود دو ماه و نیم در رشت بر روی نیمکت تیم داماش نشست. وی پیش از این مدت طی مصاحبه هایی اعلام کرده بود که از جو استادیوم ناراضی است و تا زمانی که شرایط حضورش مهیا نباشد بر روی نیمکت نمی نشیند.
 
-هواداران داماش که از نتایج به دست آمده این تیم ناراضی بودند در دقایق انتهایی مسابقه شعارهایی را بر علیه بازیکنان، مسئولین، داور و… سر دادند و با شعاری نیز خواستار جدایی قلی زاده سرپرست تیم شدند. تماشاگران پشت دروازه نیز در دقایق انتهایی مسابقه همگی به سکوهای رو به روی جایگاه آمدند و به ادامه شعارهای اعتراضی شان پرداختند.
 
-در دقایق پایانی مسابقه داماشی ها در صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند و همان توپ در برگشت منجر به گل دوم مس کرمان شد. این مسئله باعث شد تا هواداران داماش شعارهایی را علیه تیم داوری مسابقه سر دهند.
همچنین اشیائی نیز از جایگاه رو به رو به سمت زمین پرتاب شد که با تجمیع و حضور هواداران پشت دروازه این قضیه که باعث شده بود برای لحظاتی بازی متوقف شود خاتمه یافت.
 
-کمک داور دوم مسابقه که نیز به جهت صحنه مشکوک رخ داده در درون محوطه جریمه از شعارهای اعتراضی هواداران داماش مصون نمانده بود، رو به سمت هواداران با حرکات دست اعلام بی تقصیری در تصمیم گرفته شد می نمود.
 
-داماش گیلان با کسب این شکست در حالی با 21 امتیاز از 22 خود در جایگاه هجدهم قرار گرفته است که دو دیدار آتی خود برابر تیم های شهرداری اردبیل و گیتی پسند اصفهان را باید در استادیوم تیم های مقابل بازی کند.