وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: دیدار تیم های داماش گیلان و پارسه تهران عصر امروز با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. حاشیه نگاری این دیدار را در ادامه خواهید خواند. 

 

-از این دیدار حدود دو هزار هوادار داماش استقبال کردند و در طول نود دقیقه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند. جالب آنکه پارسه نیز تماشاگرانی را در جایگاه مهمان داشت که با خود پلاکاردهایی را هم به همراه داشتند!

 

-پیش از آغاز مسابقه هواداران داماش با شعار پاشایی روحت شاد، یاد و خاطره خواننده جوان کشور که به تازگی درگذشته است را گرامی داشتند. ضمن اینکه تعدادی از تماشاگران نیز کاغذهایی به همراه داشتند که جمله "تحمل نداریم نباشی، دلی که تو تنها صداشی" نوشته شده بود .

 

 

 

 
-میلاد پورصف شکن بازیکن گیلانی تیم پارسه که سال ها در سپیدرود بازی می کرد در این مسابقه بازوبند کاپیتانی پارسه را بر بازو بسته بود. جالب آنکه حامد حاجتی بازیکن رشتی راهیان کرمانشاه نیز در بازی دو هفته پیش در رشت و برابر داماش بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود! 

 

-پس از مدت ها نام یک اسپانسر بر روی پیراهن داماشی ها نقش بسته بود. "شفاف شیمی پلاست" که از شرکت های زیرمجموعه هولدینگ امیرمنصورآریا است، عبارتی بود که البته بسیار کم رنگ و بی کیفیت به عنوان تبلیغ بر پیراهن داماشی ها نوشته شده بود!

 
 
-مهندس عیسی مهدوی فرماندار ورزشدوست شهرستان رشت طبق معمول همیشه از تماشاگران ویژه این دیدار بود. همچنین حضور علی نظرمحمدی سرمربی پیشین داماش در جایگاه ویژه نیز از نکات جالب توجه این دیدار در VIPبود.

 
 
-تماشاگران داماش با شعار و عبارت گیلکی عمو-برارزا نریم بر وزن شعار قرمز و آبی نریم برای عابدینی ها کری خوانی کردند!

 

– مازیار ربیعی فر و فراز فاطمی دو کمک مربی تیم های داماش گیلان و پارسه تهران که در اوگالوی یونان و تیم ملی امید ایران همبازی بودند، پس از مدت ها و این بار رو در روی همدیگر قرار گرفته بودند.

 

– هاملت میختاریان بازیکن اسبق داماش در تیم ملی پارسه به عنوان کمک مربی فعالیت می کرد. همچنین از نکات قابل توجه نیمکت این تیم حضور بهمن عابدینی برادرزاده امیر عابدینی مدیرعامل داماش، به عنوان سرمربی پارسه بود.

 
 
-سعید مرتضوی که در بازی پیشین داماش در رشت برابر راهیان کرمانشاه گلزنی کرده بودند از اواسط مسابقه از سوی هواداران تشویق میشد تا در نهایت وی در دقیقه 80 مسابقه وارد بازی شود.

 
 
-امین ترکاشوند در هنگام تعویض و برای اینکه وقت کمتری تلف شد از خط عرضی زمین به بیرون رفت تا مورد تشویق بیشتر هواداران داماش قرار بگیرد.

 
 
-تماشاگران در پایان بازی تیم داماش را مورد تشویق قرار دادند.

 
 
-داوری این مسابقه به نوعی اعصاب تمام داماشی ها را به هم ریخته بود. به نحوی که در یکی از صحنه در اواخر بازی که هیچ خطایی از سوی بازیکن داماش صورت نگرفته بود، تمامی بازیکنان به شدت به داور مسابقه اعتراض کردند و برآیند این اعتراضات دو کارت زرد برای داماشی ها بود و البته شعارهای اعتراضی هواداران…