دیار وارش: دیدار تیم های داماش گیلان و پتروکیان شوشتر در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته دوم با نتیجه دو بر یک به سود داماش خاتمه یافت. حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:
 
-با وجود برگزاری بازی در ساعت، روز و آب و هوایی نامناسب، حدود سه هزار هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا کردند وبه مانند گذشته به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.

-اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی داماش در مراسمی پیش از شروع دیدار تیمهای داماش و پتروکیان با اهدای شاخه های گل یاد شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.
 
-مهندس الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان این بازی را از ابتدا بر روی سکوهای استادیوم شهید دکتر عضدی رشت تماشا کرد.
همچنین اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان، مظفر نیکومنش،فرهاد شوقی و امیرحسین علوی اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز از دیگر تماشاگران ویژه بازی بودند که در بین دو نیمه به روی سکوها آمدند.
 حامد آتش افروز عضو تیم فوتبال پارالمپیک ایران که با این تیم به جایگاه دومی رقابت های پارالمپیک دست یافت نیز از تماشاگران ویژه این دیدار بود.

-افشین اسماعیل زاه که در ابتدای فصل با داماشی ها قرارداد امضا کرده بود و پس از مدتی از این تیم جدا شد و به فولاد یزد پیوست پیش از شروع مسابقه با اعضای تیم به خوش وبش پرداخت.
 
-لیست داماشی ها در این بازی هفده نفره بود. غیبت چند بازیکن به دلایل انضباطی و همچنین مصدمیت باعث شد تا لیست داماشی ها در این بازی کامل نباشد.
 
-پس از پایان مسابقه گروه محیط زیستی سررزمین ایده آل ما در حرکتی نمادین به پاکسازی استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پرداختند.