دیدار حساس تیم های داماش گیلان و کارون اروند خرمشهر که عصر سه شنبه 16 آبان برگزار شد، در نهایت با دو گل به سود لاجوردی پوشان شهر باران به اتمام رسید. از این دیدار که در زیر بارش ملایم باران برگزار می شد بیش از 2500 تماشاگر استقبال کردند. 

 

-در این دیدار پس از مدت ها و در واقع برای نخستین بار در فصل جاری لیگ دو، با هماهنگی باشگاه داماش با موافقت هیات فوتبال گیلان بلیط فروشی نشد. 

 

-داوری این دیدار در دقایقی برعلیه داماش بود اما با این وجود اروندی ها با هر سوت مخالف داور نسبت به داوری اعتراض می کردند. در یکی از صحنه ها و اوج اشتباه (!) داوری سرپرست داماش نیز برای لحظاتی با داور مسابقه به صحبت پرداخت. از سویی دیگر داور چهارم بازی نیز به شکلی جالب دائما در حال رژه رفتن در کنار زمین بود.

 

-افشین ناظمی سرمربی سابق تیم های داماش گیلان وسپیدرود رشت در این بازی از کنار حاجی پور مالک و الطافی مدیرعامل داماش گیلان این بازی را از نزدیک تماشا کرد. 

 

-برخلاف بازی های گذشته داماش،  در این بازی خیلی زود و در ابتدای نیمه دوم سه ردیف از نورافکن های استادیوم عضدی روشن شد تا نیمه دوم مسابقه در زیر نور دنبال شود! 

 

-پس از مدت ها نظافتی نسبی بر روی سکوهای عضدی دیده می شد و به غیر از پوست تخمه خبری از زباله های بزرگ بر روی سکوها نبود که امیدواریم این کار قابل تقدیر روندی ادامه دار باشد و به وضعیت سرویس بهداشتی نیز رسیدگی شود. 

 

-سید محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران عهده دار مسئولیت فنی تیم اروند خرمشهر بود.

 

-روی بازوبند محمدمختاری کاپیتان داماش گیلان، عکس فرزند خردسال وی چاپ شده بود. 

Damash-2-0-arvand-khoramshahr--30--mohammad-mokhtari-AHCTLxw

 

-هادی دغاغله بازیکن جنوبی پیشین داماش گیلان در این بازی در ترکیب تیم اروند خرمشهر حضور داشت که در دقیقه 73 با تعویض از زمین مسابقه خارج شد. 

 

– در پایان مسابقه به رسم هر بازی داماشی ها، هواداران و بازیکنان و اعضای باشگاه داماش به شادمانی هماهنگ پرداختند. ضمن اینکه به طور جداگانه حاجی پور مالک و وحید رضایی سرمربی داماش نیز مورد تشویق و تمجید هواداران قرار گرفتند. 

 

Damash-2-0-arvand-khoramshahr--28--havadaran-AvyVFFD

Damash-2-0-arvand-khoramshahr--29--hajipour-DLVNLEB

 

Damash-2-0-arvand-khoramshahr--31--vahid-rezayi-DATKGXR