دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری اردبیل که با تک گل محمد حیدری به سود داماشی ها خاتمه یافت، حواشی خاص خود را هم داشت که در ادامه حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را خواهید خواند:

 

-سه هزار و پانصد تا چهار هزار هوادار گیلانی از این دیدار استقبال کردند. نکته جالب اینکه چیزی نزدیک به سه چهارم هواداران در جایگاه پشت دروازه استقرار پیدا کرده بودند! شهرداری اردبیل نیز حدود هشتاد هوادار را بر روی سکوی مهمان سازماندهی کرده بود. 

 
 
-در حالی که پیراهن داماشی ها همچنان بدون لوگو است، روی پیراهن های این تیم برای نخستین بار در فصل جدید نام اسپانسر (آهن و فولاد لوشان) درج شده بود و این در حالی است که هنوز ریالی به اعضای تیم پرداخت نشده است. ضمن آنکه پشت پیراهن نیز عبارت شهر باران درج شده بود!

 

-مصطفی حاجتی پس از یک فصل دوری بار دیگر با پیراهن داماش برای این تیم به میدان رفت. حاجتی که بازیکن ثابت این دیدار بود، بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته بود.

 

-اصفهانیان رئیس کمیته داوران از ناظران ویژه این بازی بود که در جایگاه VIP استقرار پیدا کرد. سوت های نامناسب داور در بسیاری از صحنه ها باعث شده بود که خیلی نسبت به حضور اصفهانیان با توجه به عدم پخش تلویزیونی حساسیت پیدا کنند!

 

-جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از حاضرین در جایگاه ویژه بود. پایان رافت مربی ملوان نیز یکی از تماشاگران ویژه این دیدار بود که جالب توجه بود.

 

-علیرضا نظیف کار مدافع پیشین داماش و فعلی خونه به خونه بابل از تماشاگران ویژه این دیدار بر روی سکوها بود! برای لحظاتی نیز هواداران داماش به جهت اعتراض به باشگاه داماش برای عدم تلاش لازم برای جذب نظیف کار وی را تشویق کردند.

 

-محمد ربیعی سرمربی شهرداری اردبیل در دقایقی از بازی با عصبانیت نسبت به داوری و همچنین لحظاتی که بازیکنان داماش به دلیل مصدومیت بر روی زمین می افتادند واکنش نشان میداد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در خصوص این واکنش های تند با بیان اینکه بازیکنان داماش مصدوم نمی شدند و قصد تلف کردن وقت را داشتند گفت که البته اگر تیم خود او هم بود همین دستور را میداد.

 

-هواداران داماش گیلان در پایان مسابقه هواداران شهرداری اردبیل و این تیم را تشویق کردند که با واکنش اردبیلی ها و تشویق آنها این حرکت پاسخ داده شد.