دیار وارش: دیدار تیم های نیروی زمینی تهران و داماش گیلان در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم بدون گل مساوی خاتمه یافت. حاشیه نگاری این دیداز از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه می خوانید: 

 

-تعدادی از هواداران و همراهان همیشگی داماش گیلان به صورت خودجوش به تهران سفر کردند و در استادیوم شهدای نزاجا حاضر شدند تا لاجوردی پوشان شهر رشت در این دیدار نیز احساس تنهایی نکنند. 

niroo-zamini-0-0-damash--2--CUBGTFK

 

niroo-zamini-0-0-damash--3--DKPIKzT

 

-این دیدار تماشاگران ویژه ای هم داشت که البته به طور ویژه از سوی معدود هواداران گیلانی حاضر در استادیوم نیز تشویق شدند.اسماعیل حاجی پور مالک و مهندس محمدمهدی الطافی مدیرعامل داماش گیلان، بیژن لرد خواننده بومی محلی، حامد اکبری پور بازیکن فصل گذشته داماش که به دلیل مصدومیت این فصل را از دست داده استا، مهرداد علیزاده مدافع مصدوم شده این فصل داماش، سهیل حق شناس کاپیتان سابق و مربی فعلی سپیدرود، محسن سیدی مربی دروازه بانان و خراسانی مسئول حقوقی سپیدرود از جمله میهمانان و تماشاگران ویژه این دیدار بودند. 

niroo-zamini-0-0-damash--18--DzHvKxJ

niroo-zamini-0-0-damash--17--DMWKBMw

 

-این بازی به طور زنده و با فیلمبرداری آرمان غریبی نیا از طریق اینستاگرام وارش اسپرت پخش و گزارش شد. همچنین گزارش این بازی به طور زنده از طریق کانال تلگرام وارش اسپرت و همچنین رادیو داماش نیز قابل دریافت بود. 

niroo-zamini-0-0-damash--5--EKKPFED

 

niroo-zamini-0-0-damash--4--AwQyLMY

 

niro-damash-DzxNMvX

 

-زمین بازی نیروی زمینی به مانند زمین مسابقه مقاومت تهران کیفیتی بسیار نامطلوب داشت و همین مسئله از میزان کیفیت بازی کاسته بود. در اواخر بازی نیز به همین دلیل رضایی مهاجم داماش کمی احساس مصدومیت کرد که البته چندان جدی نبود. 

niroo-zamini-0-0-damash--6--EyRIxGN

 

-داماش علاوه بر مهردادعلیزاده مدافع شیرازی خود که تاپایان فصل را بدلیل مصدومیت از دست داده است، دو بازیکن دیگر مهاجم خود به اسامی سعید مرتضوی و سعید باقرپسند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. در این بین به نظر می رسد مرتضوی هفته دیگر نیز غایب اجباری داماشی ها باشد. 

 

دیگر تصاویر این بازی (عکسها:  علی خیرخواه) 

niroo-zamini-0-0-damash--20--CVvUJQD

 

 

niroo-zamini-0-0-damash--14--DIWRRCv

 

niroo-zamini-0-0-damash--1--BDOCIVU

 

niroo-zamini-0-0-damash--8--AxPQATA

 

niroo-zamini-0-0-damash--12--BENESTS

 

niroo-zamini-0-0-damash--7--DCWSXUW

 

niroo-zamini-0-0-damash--11--ADVHIWD

 

niroo-zamini-0-0-damash--19--ENBYVVw

 

niroo-zamini-0-0-damash--15--BBNGVGP

 

niroo-zamini-0-0-damash-BGAHXWI

 

niroo-zamini-0-0-damash--9--CBCvPNv

 

niroo-zamini-0-0-damash--10--AxZWTyK