گزارش حاشیه نگاری دیدار تیم های چوکا تالش و داماش گیلان از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در این پست خواهید خواند. این بازی که در چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد، پس از تساوی بدون گل در 120 دقیقه تلاش دو تیم، در ضربات پنالتی با حساب چهار بر سه به سود داماش خاتمه یافت. 

 

-پیش از شروع این دیدار به محض استقرار هواداران رشتی بر روی سکوها مدیرعامل، رییس کانون و سر لیدر هواداران چوکای تالش به رسم مهمان نوازی با شاخه گل هایی به استقبال هواداران داماش آمدند.

 

-بنری توسط هواداران داماش به استادیوم پوریای ولی تالش آورده شده بود که بر روی آن این عبارت دیده می شد: گیلک و تالش دو بال گیلان، به تاریخ کهن مان در کنار هم می مانیم. 

chooka-3-4-damash-p--9--BwBwBTD

 

-مهندس سیدعیسی مهدوی فرماندار تالش از حاضرین در استادیوم پوریای ولی بود. وی در روزهای گذشته برای برگزاری بدون حاشیه این دیدار تلاش های زیادی داشتند که از آن جمله می توان به برپایی جلسه هم اندیشی بین لیدرهای دو تیم اشاره کرد.
لازم به ذکر است، مهندس مهدوی پیش از این فرماندار مرکز استان بودند و در طول دوران فرمانداری مهدوی از وی یک فرماندار ورزش دوست در ذهن فوتبالی های شهرباران به جا مانده است.

 

-استادیوم پوریای ولی فاقد دکل های نور بود و همین مسئله سبب شد که هر چه به دقایق پایانی روز نزدیک می شدیم، میدان دید کمتری در زمین مسابقه وجود داشته باشد. به نظر می رسد به همین دلیل بود که داور این مسابقه علی رغم اتلاف وقت به خصوص در نیمه دوم وقت های اضافه از اعلام وقت تلف شده مناسب خودداری کرد. 

 

-محمدمختاری، امیر تیزرو، محمد طالبی و کنعان طاهرنژاد که به دلایلی چون محرومیت و مصدومیت در این بازی غایب بودند، از روی سکوی هواداران داماش، نظاره گر مسابقه تیمشان بودند. 

chooka-3-4-damash-p--26--EEKXALv

 

-با غیبت بازیکنانی مثل محمد مختاری، امیر تیزرو، محمد طالبی که به دلیل محرومیت در این بازی غیبت داشتند، محمد رستمی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و با مصدومیت او، میثم میرپسندیده عهده دار این مسئولیت شد. 

chooka-3-4-damash-p--20--meysam-mirpasandideh-EOEGGNC

  

-داماش گیلان در این دیدار حدود پانصد هوادار تیفوسی را همراه و حامی خود داشت که با تشویق های منظم و بدور از هرگونه حاشیه خود زمینه ساز صعود لاجوردی پوشان شهرباران شدند.

 

 chooka-3-4-damash-p--19--havadaran-COHEQRY

 

chooka-3-4-damash-p--24--havadaran-AFOLzXP

 

-ظرفیت استادیوم پوریای ولی پاسخگوی استقبالی که از این مسابقه صورت گرفته بود نبود و به همین دلیل تعدادی از هواداران چوکا در مکان های بلند و حتی تپه های اطراف استادیوم برای تماشای این بازی مستقر شدند. به طور تخمینی می توان گفت حدود پنج هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.  

chooka-3-4-damash-p--14--DEyPSzI

  

 

-پیش از آغاز بازی، هادی سهرابی کاپیتان سالیان گذشته داماش گیلان به سمت نیمکت داماش رفت و به خوش و بش با کادرفنی و نیمکت نشینان پرداخت. 

از دیگر نکات حاشیه ای  این بازی می توان به تشویق هادی سهرابی کاپیتان اسبق داماش و هافبک فعلی چوکا توسط هواداران داماش اشاره کرد. همچنین محمد دادرسی، احسان عبدی، سامان نورمحمدی و سیدهادی موسوی دیگر بازیکنان سابق تیم های داماش و سپیدرود در ترکیب تیم چوکای تالش بودند.

chooka-3-4-damash-p--3--COzKJwF

  

chooka-3-4-damash-p--4--BHRRNMD

  

-هواداران رشتی و هشتپری بیش از دو‌ساعت را در کنار هم و بدون حاشیه ای به تشویق تیم خود پرداختند. این درحالی است که فاصله بین جایگاه های هواداران دو تیم، تنها دو متر بود! 
در پایان این دیدار هواداران داماش در پاسخ به مهمان نوازی تالشی ها با شعار «چوکای دوست داشتنی» تیم هم استانی خود را مورد تشویق قرار دادند.

chooka-3-4-damash-p--10--EvKFRXD

  

-داماشی ها در پایان مسابقه، به رسم همیشه، به خوشحالی هماهنگ با بازیکنان پرداختند. 

chooka-3-4-damash-p--34--halgheh-etehad-BXyWPOz

 

chooka-3-4-damash-p--38--havadaran-DFUXVzN

 

chooka-3-4-damash-p--43--BWWZRZF

 

chooka-3-4-damash-p--44--havadaran-CXvQHCz

 

chooka-3-4-damash-p--45--aks-tashvigh-havadr-tim-EDxZIJB