وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: مراسم چهارمین سالروز تاسیس وارش اسپرت ، تارنمای هواداران داماش گیلان عصر پنجشنبه با حضور برخی از مسئولین سیاسی، اجتماعی، ورزشی، پیشکسوتان فوتبال رشت و جمعی از هواداران داماش گیلان در سالن آمفی تئاتر اداره مخابرات استان گیلان برگزار شد.

 

حاشیه نگاری این مراسم را می توانید در ادامه این مطلب بخوانید:

*جشن با نیم ساعت تاخیر و از ساعت 18 آغاز شد که البته تا پایان مراسم با نظم خاصی به پایان رسید.

 

*پخش کلیپ هواداران که مروری بر تصاویر و فیلم های سه سال اخیر داماش در لیگ برتر داشت، برای دقایقی تمامی افراد حاضر در سالن را متاثر کرد.

 

*حضور مسعود رهنما در همایش "ما برمیگردیم" که به مناسبت جشن چهارمین سالروز تاسیس وارش اسپرت برگزار می شد را می توان به نوعی گامی در جهت تلطیف رابطه ی مدیرکل ورزش و جوانان با هواداران داماش دانست.

 

*جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنرانی خود افشین ناظمی را سرمربی داماش تصور کرد که البته بعد از ترک مراسم به اشتباه خود پی برد و در تماسی تلفنی از علی نظرمحمدی سرمربی کنونی داماش گیلان دلجویی کرد که توسط مجری برنامه اعلام شد.

 

*در بخش طنز این برنامه که با هنرنمایی بسیار خوب جابر وثوق و دیگر همکارانش اجرا شد در قالب طنز به مسائل مربوط به داماش پرداخته شد.

 

*در این مراسم علاوه بر داماش به نماینده لیگ برتری شهرستان رشت در فوتبال ساحلی کشور اختصاص یافت. به سید سینا حسینی بازیکن ملی پوش و محمد محمدی نیک سرمربی لسمان به نمایندگی از دیگر بازیکنان این تیم لوح یادبود وارش اسپرت و پیراهن داماش گیلان با آرم وارش اسپرت، VS تقدیم شد.

 

*در زمان رونمایی از نرم افزار وارش اسپرت، علیرضا احمدی که به نمایندگی از "گروه برنامه نویسی جنگل" برای توضیحاتی آمده بود با احترام نظامی به افشین چاوشی از حرکت جاودانه ی این مهاجم کهنه کار رشتی بعد گلزنی اش به نفت تهران در فصل 91-92 اعلام حمایت کرد.

 

*غزل خوانی حامد فومنی در مراسم هواداران داماش در حالی بود که در آستانه سالگرد فوت شاعر بزرگ گیلک زبانان شیون فومنی قرار گرفته بودیم.

 

*پخش کلیپ نوستالژیک بازی استقلال رشت و المپیک شوروی در سال 69 که بعد از آن با سخنرانی محمدمهدی الطافی و مجید جهانپور همراه شد. مدیرعامل وقت و سرمربی وقت خاطرات جالب خود را برای حاضرین در سالن وصف کردند. همچنین طبق برنامه قرار بود آقایان جهانپور و الطافی به طور مشترک کیک را برش دهند که مدیرعامل سابق استقلال رشت با اعلام اینکه همان گونه که در زمان مدیریت خودم هیچ گاه در کار آقای جهانپور دخالت نکردم اکنون هم چاقو را به آقای جهانپور می دهم تا ایشان کیک چهارسالگی وارش اسپرت را برش دهد، این کار را برعهده مجید جهانپور گذاشت.

 

*علی نظرمحمدی سرمربی داماش گیلان در بخشی از سخنرانی خود به توافق افشین چاوشی با باشگاه داماش اشاره شد که با خوشحالی و تشویق شدید هواداران داماش و البته تعجب افشین چاوشی مواجه شد!

 

*در پایان برنامه که آقایان حاضر در همایش برای عکس یادگاری دور هم جمع شده بودند، یکی از بانوان هوادار داماش گفت: در استادیوم که بانوان را راه نمی دهید، در عکس ها هم نباید باشیم؟

این صحبت باعث شد تا از بانوان هم دعوت شود که تعدادی از بانوان هوادار در عکس پایانی مراسم حضور پیدا کردند.

 

* هیچ کدام از مسئولین باشگاه داماش گیلان در جشن چهارمین سالروز تاسیس وارش اسپرت شرکت نکرد و این اتفاق در حالی رخ داد که سال گذشته نیز بازیکنان داماش گیلان در اقدامی هماهنگ در جشن هواداران داماش شرکت نکرد بودند.