وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دیدار تیم های داماش و ملوان همچون دربی های گذشته حاشیه هایی را در خود داشت و اینبار از فحاشی مداوم تماشاگران انزلیچی گرفته تا شکستن شیشه اتوبوس های هواداران و تیم داماش گیلان. این رفتارها نشان داد که باشگاه ملوان نمی تواند حتی در ماه مبارک رمضان و ایام نزدیک به لیالی قدر بر روی رفتار نابهنجار تماشاگرانش کنترلی داشته باشد .

در زیر بخشی از حواشی قبل، حین و بعد از این دیدار را از نظر می گذرانید :

 

– هواداران داماش گیلان برای اعزام به انزلی با مشکلاتی رو به رو بودند و متاسفانه بارندگی، بی نظمی در اعزام و عدم هماهنگی مسئولین برگزاری در ورودی استادیوم سبب شد تا حدود 200 هوادار ، 30 دقیقه ابتدایی این دیدار را از دست بدهند . 

 

متن کامل در ادامه مطلب

– ظرفیت استادیوم تختی انزلی باز هم به طور کامل پر نشد و حدود هشت هزار انزلیچی برای تماشای این دیدار آماده بودند . این درحالیست که علیرغم بارندگی شدید شهر رشت و ساعت نامناسب (نیمه شب) برگزاری مسابقه ، 1500 تماشاگر داماشی جایگاه مهمان را به حد انفجار رساندند .

 

– هواداران ملوان از همان ابتدای ورود داماشی ها و حتی در هنگام تلاوت قرآن دست به فحاشی زدند . آنها بارها و بارها در طول مسابقه نسبت به مردم رشت و هواداران داماش شهر باران اقدام به رکیک ترین فحاشی های دو طرفه و گروهی کردند. این در حالیست هواداران داماش گیلان با خویشتنداری از پاسخگویی به آنها خودداری کردند و تنها دست می زدند. ملوانی ها نشان دادند که حتی در شب پس از لیالی قدر و در ایام ماه مبارک رمضان نیز نمی توانند کنترلی بر رفتار و کردار خود داشته باشند .

 

– شنیده ها حاکیست حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در مصاحبه با دوربین های تلویزیونی جو مسابقه را چندان نامناسب ندانسته . البته گویا او به شروع فحاشی ها از سوی ملوانی ها اشاره داشته است .

 

– هواداران داماش گیلان با تشویق شدید محمدرضا مهدوی کاپیتان خود و تمسخر پژمان نوری کاپیتان فصل گذشته ملوان که به او لقب امپراطور داده بودند برای حریف کری می خواندند .این کری خوانی در چندین مرحله باعث عصبانیت انزلیچی ها شد و به فحاشی بسیار شدید علیه هواداران داماش می پرداختند .

 

– یکی از 3 پرچم بزرگ و9 متری داماش که توسط وارش اسپرتی ها تهیه شده بود ، در استادیوم انزلی به اهتزاز در آمد .

 

– داماشی ها با شعار "جهانبخش تو هلنده/داماشی سربلنده" از پدیده واقعی لیگ برتر حمایت کردند تا بلکه شاید سازمان لیگ متوجه شود پدیده واقعی لیگ بازیکنی است که در هلند توپ میزد نه محو بازی است! جالب اینکه حتی این شعار نیز با واکنش بدور از ادب انزلچی ها همراه بود.

 

– کمک داور بازی به علت پوشیدن لباس سفید توسط مربی ملوان چندین بار به او اخطار داد که کت خود را بپوشد اما بعد از هر اخطار دادن و پوشیدن کت توسط او دوباره بازهم حرکت در آوردن کت و اخطار دادن تکرار می شد.

 

 – افشین ناظمی و سرپرست داماش به جهت لیزری که تماشاگران ملوان به صورت دروازه بان داماش می انداختند در دقایقی از بازی به داور بازی تذکر دادند که باعث بهم خوردن جو در کناره میدان شد.

 

– تماشاگران داماش گیلان با خود کاغذهای A3 منقش به عدد "40" به استادیوم آورده بودند تا به نوعی یاآور گل 40 متری افشین چاووشی به ملوان در انزلی باشند .

 

– در دقایق پایانی بازی هواداران ملوان در حرکتی عجیب شروع به آتش بازی و خوشحالی می کردند !

 

– پس از پایان مسابقه انزلیچی ها به سمت اتوبوس های حامل بازیکنان و هواداران داماش گیلان سنگ پرانی کردند و موجب شدند تا علاوه بر آسیب دیدن اتوبوس ها، برخی از هواداران داماش نیز دچار آسیب و صدمه شوند . یکی از اتوبوس های حامل هواداران داماش در انزلی خراب شد . همچنین در حالی که یکی از اتوبوس های حامل هواداران به چنین شرایطی اعتراض داشت با خالی شدن اسپری فلفل در فضای بسته اتوبوس توسط اسکورت مواجه شد! 

 

گزارش تصویری :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید