وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: دیدار داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر با تک گل امین متوسل زاده به سود داماش گیلان خاتمه یافت تا داماش به رتبه هفته جدول رده بندی صعود کند.

 

حاشیه نگاری این دیدار را در این مطلب خواهید خواند:

 

– 8 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که 500 تن از آنها را تماشاگران تبریز و مابقی را هواداران داماش شهر باران تشکیل می دادند.

 

– در ادامه طرح های هواداری به همت کاربران وارش اسپرت ، پیراهن بزرگ داماش به مساحت 28 متر مربع رونمایی شد . همچنین داماشی ها پرده نوشته جدیدی را آورده بودند که بر روی آن نوشته شده بود به جهنم سبز عضدی خوش آمدید.

 

– مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی تبریز پیش از آغاز مسابقه توسط هواداران داماش مورد تشویق قرار گرفت. همچنین حسینی بازیکن تراکتور که اصلیتی گیلانی دارد نیز توسط هواداران داماش تشویق شد.

 

-بازی با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت زنده یاد محمد ذات پرور قهرمان به نام رشتی پروش اندام و رئیس هیات پرورش اندام آغاز شد. هواداران داماش گیلان با شعار دو طرفه ذات پرور / روحت شاد، یاد این استاد پروش اندام گیلان را گرامی داشتند. همچنین بنر عکس مرحوم ذات پرور توسط شاگردان او و بنر تسلیت توسط روابط عمومی باشگاه داماش از جمله پیام های تسلیت به خانواده آن مرحوم بود.

 

– جعفرزاده نماینده شهر رشت و هادی طباطبایی از جمله میهمانان ویژه در این دیدار بودند.

 

– هواداران داماش در دقایق پایانی مسابقه با شعارهای دوطرفه امیر عابدینی و افشین ناظمی مورد تشویق قرار دادند. همچنین در پایان مسابقه نیز داماشی ها تیم داماش و به طور ویژه میلاد فراهانی گلر داماش را به علت عملکرد خوبش در این بازی مورد تشویق قرار دادند.

 

– در غیبت چند بازیکن باتجربه داماش مثل مهدوی، چاوشی، نظیفکار و حاجتی، محمد مختاری با 7 سال سابقه حضور در داماش، برای سومین بار بازوبند کاپیتانی داماش را به بازو بست . وی پیش از این در بازی های برابر نساجی، تراکتورسازی دوسال قبل نیز بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود.

 

– در دقایق پایانی بازی لک دروازه بان تراکتورسازی قصد داشت به سمت محوطه جریمه داماش برود که با فریاد جلالی دوباره به جایگاه خود برگشت.

 

– هواداران داماش گیلان در طول بازی تنها به تشویق تیم خود پرداختند و از هرگونه حاشیه ای خودداری کردند اما گویا شعار "گیلان سرور آذربایجان" که به شکل دوطرفه از سوی داماشی ها سرداده شد به مذاق تراکتوری ها خوش نیامد تا متاسفانه آنها شروع به فحاشی بر علیه مردم رشت کنند. البته این فحاشی با دست زدن داماشی ها بدون عکس العمل باقی ماند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید