وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: حواشی دیدار تیم های داماش گیلان و استقلال تهران از دید وارش اسپرت را در این مطلب خواهید خواند . این دیدار که روز گذشته در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد با نتیجه دو بر یک به سود استقلال خاتمه پذیرفت.

 

– پانزده هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که 1000 نفر از آنها را تماشاگران استقلال تشکیل می دادند .

 

– به محض ورود تیم استقلال هواداران داماش با شعاری دو طرفه پژمان نوری را با شعار "پژمان پولکیه / دروغ میگه غیرتیه " مورد نوازش قرار دادند! هواداران داماش در طول مسابقه نیز بدور از توهین چندین بار با شعارهایی این بازیکن را سوژه خود قراردادند. 

 

متن کامل در ادامه مطلب

– هواداران داماش با شعار دو طرفه "اس اس رفت و برگشت ، هم تو تهران هم تو رشت" برای استقلالی ها کری خواندند .

 

– پیش از آغاز مسابقه امیر قلعه نوئی سرمربی استقلال از سوی هواداران داماش به شدت تشویق شد. بخشی از هواداران نیز با شعار "امیر بچه رشتی" از مصاحبه های روزهای اخیر وی استقبال کردند.

 

– هواداران داماش با مشاهده بنر میرزا و در پی توهین های عجیب ملوانی ها در روزهای پس از دربی به اسطوره گیلان احترام نظامی گذاشتند و سپس خطاب به استقلالی ها شعار دادند: " به احترام میرزا، اس اسی ها خبردار".

 

– پرده نوشته های هواداران داماش و بنر حروف لاتین رشت ، پرچم های بزرگ و… که از سوی وارش اسپرتی ها تهیه شده است، همچون بازی های گذشته جلوه خاصی را به استادیوم بخشید.

 

– پیش از آغاز بازی مربیان داماش با دسته گل به استقبال کادر مهمان رفت . همچنین رضا مهدوی در ابتدای مسابقه و افشین چاوشی در هنگام ورود به میدان به صورت جداگانه به سمت نیمکت استقلال رفتند .

 

– در حالی که چند روز پیش زمان مسابقه از ساعت 20:30 به ساعت 19:30 تغییر پیدا کرده بود اما در کمال تعجب بازی باز هم 10 دقیقه زودتر و از ساعت 19:20 آغاز شد.

 

– امین متوسل زاده پس از به ثمر رساندن گل به آغوش امیر عابدینی مدیرعامل داماش که در ورودی رختکن نشسته بود رفت .

 

– هنگامی که مهدوى در یک موقعیت مناسب مى توانست مهاجمان داماش را صاحب توپ نماید به دلیل مصدومیت پژمان نورى توپ را به خارج فرستاد، که موجب شد یک ورزشگاه صداى فریادشان به نشانه اعتراض به هوا بلند شود، البته به جز امیر قلعه نوعى که شدیدا حرکت مهدوى را مورد تشویق قرار داد.

 

– هواداران داماش گیلان در دو صحنه مشکوک اعتقاد به پنالتی داشتند که البته این نظر احمد صالحی داور و مسعود مرادری ناظر داوری این دیدار نبود و در گفتگو با وارش اسپرت بر نظر خود تاکید کردند. پس از صحنه مشکوک به پنالتی دقیقه 93 با اعتراض شدید مهدوی داور مسابقه به وی کارت زرد نشان داد.

– از نکات جالب توجه این دیدار حضور چند ناظر فدراسیون بود. به غیر از ناظرین داوری و سازمان لیگ، حضور بهروان و اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی نیز در نوع خود جالب توجه بود. به هر حال تماشاگران داماش در این دیدار رئیس کمیته انضباطی را که برای بدست آوردن آتو از هواداران داماش به رشت آمده بود را ناکام گذاشتند و همچون دیدارهای پیشین در این فصل تنها به تشویق تیم خود پرداختند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید