وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دیدار تیم های داماش گیلان و سپاهان اصفهان که در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود داماش خاتمه یافت با حاشیه هایی رو به رو بود.

به گزارش وارش اسپرت ، در این دیدار که با حضور بیش از 15 هزار هوادار داماش برگزار شد ، حدود 800 سپاهانی هم حضور داشتند تا حاشیه ها روی سکوها نیز شدیدتر باشد . حاشیه نگاری این دیدار را در ادامه خواهید خواند.

 

– هواداران تیم مهمان آغاز گر حواشی روی سکوها شدند و با فحاشی بر علیه هواداران داماش مسبب این شدند تا داماشی ها نیز بر علیه سپاهانی شعار دهند . هواداران سپاهان در جریان بازی در اقدامی عجیب به سمت جایگاه خبرنگاران نیز سنگ و چوب پرتاب کردند و حتی در پایان بازی نیز با فحاشی های مداوم خود به سمت سالن کنفرانس در نشست خبری اخلال ایجاد کردند. سپاهانی ها که از شکست عصبانی بودند به چند سرباز یگان ویژه ،صندلی های استادیوم، سرمربی تیم خود و حاج صفی و چند بازیکن خود نیز حمله کردند تا واژه فرهنگی در کنار نام این تیم با این حرکات از طرف خبرنگاران در کنفرانس زیر سوال برده شود.

15 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که حدود 800 نفر از آنها در جایگاه مهمان تیم سپاهان را تشویق می کردند . 

 

– امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان این دیدار را از ورودی تونل رختکن تماشا کرد. پس از ورود عابدینی به استادیوم و حین برگزاری مسابقه هواداران داماش با شعارهایی دو طرفه وی را مورد تشویق قرار دادند .

 

– به مانند دو بازی گذشته داماشی ها از شعار " داماش شهر باران" به جای نام اسپانسر بر روی پیراهن های خود استفاده کردند.

 

– پیش از شروع مسابقه ، محمد غلامی بازیکن سال گذشته داماش گیلان چندین بار از سوی تمامی تماشاگران داماش تشویق شد که ابراز احساسات وی همراه بود. که این حرکت که به نظر به مذاق سپاهانی ها خوش نیامده بود با اعتراض آنها همراه شد.

 

– بنری از طرف گیلانی های مقیم تورنتو کانادا در استادیوم با مضمون داماش شهر باران نصب شده بود.

 

– تماشاگران داماش که نسبت اخراج محمد مختاری و داوری دیدار اعتراض داشتند ، با حاشیه سازی خلعتبری در صحنه اخراج بر اعتراضات خود به این بازیکن افزودند .

 

– اصغر کاردوست ملی پوش رشتی تیم بسکتبال در بین هواداران داماش حضور داشت. همچنین رضا کاردوست بازیکن رشتی تیم گهر نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کرد . کوچکی نژاد نماینده مردم رشت نیز از دیگر تماشاگران ویژه این دیدار بود.

 

– پس از تعویض امین متوسل زاده تماشاگران او را به طور ممتد با شعار امین با تعصب تشویق کردند .

 

– پس از به ثمر رسیدن گل دوم داماش ، هواداران داماش شعار "سپاهان با قهرمانی دیگه بای بای" را سر دادند.

 

– مصطفی حاجتی در چند صحنه با علامت دست از تماشاگران درخواست تشویق بیشتر را کرد.

 

– همانند دیدار مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز عده ای از تماشاگران تیم مهمان را انزلیچی ها تشکیل می دادند . برخی از این تماشاگران که پیش از شروع بازی حتی پیراهن نماینده انزلی را پوشیده بودند، یا در دست داشتن پیراهن های آن تیم خود را دیگران متمایز کرده بودند .

 

– شهاب گردان دروازه بان سپاهان با انجام حرکتی شنیع رو به تماشاگران داماش و در حین برگزاری مسابقات ، داماشی ها را تحریک کرد تا او را سوژه خود کنند .

 

– پس از پایان بازی هواداران داماش گیلان به شدت افشین ناظمی را مورد تشویق خود قرار دادند و ناظمی که اشک در چشمانش حلقه زده بود ، با رفتن به سمت تماشاگران نسبت به آنها ابراز احساسات کرد.

 

– در پایان بازی جشن و پایکوبی هواداران داماش در خیابان های اطراف ورزشگاه جلوه خاصی را به شهر داده بود .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید