دیار وارش: دیدار داماش گیلان و شهرداری کاشان که با گل دقایق پایانی علی یونسی برای داماش با تساوی یک بر یک خاتمه حواشی را نیز بر روی سکوها داشت. حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:

– حدود هزار وپانصد هوادار از این بازی میان هفته ای داماش استقبال کردند. تماشاگران داماش در دقیقه هفتاد مطابق معمول همیشه به تشویق تیم خود پرداختند، اما پس از این دقیقه با شعارهایی نسبت به عدم نتیجه گیری تیم اعتراض کردند.

 

Damash---sh-Kashan--1--BBPHWFY

 

– تماشاگران داماش با بنر و شعاری درگذشت مادر حبیب هوشیار کمک مربی داماش گیلان را به وی تسلیت گفتند. هوشیار نیز با تکان دست از هواداران داماش در این خصوص تشکر کرد. 

-اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان به همراه علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت، تیم صدرنشین این روزهای لیگ یک از دقیقه بیستم مسابقه به سکوهای استادیوم پیر شهر رشت آمدند که به شدت مورد تشویق هواداران داماش گیلان قرار گرفتند.نظرمحمدی نیز با تکان دست نسبت به ابراز احساسات پرداخت. محمد مهدی الطافی مدیرعامل داماش گیلان نیز همچون بازی های گذشته از روی سکو و در جایگاه زیر اسکوربورد این بازی را به تماشا نشسته بود.

 

Damash---sh-Kashan--2--yMUFGC6

-مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز دقایقی پس از حضور حاجی پور و علی نظرمحمدی بر روی سکوها و از سی امین دقیقه مسابقه به جایگاه زیر اسکوربورد تماشاگران داماش آمد. همچنین سهیل حق شناس کاپیتان سپیدرود نیز از دیگر تماشاگران ویژه این دیدار بود که از جایگاه vip این بازی را به تماشا نشست.

-حاجی پور در بین دو نیمه به رختکن داماش رفت و با بازیکنان و کادرفنی به گفتگو پرداخت.

-روند شعارهای سکوهای عضدی برای نخستین بار در فصل اخیر از دقیقه 75 حالتی ملتهب به خود گرفت. هواداران داماش با شعارهای خطاب به تیم نسبت به عدم نتیجه گیری داماش اعتراض کردند. این شعارها در یکی از سکوها شکل بسیار تندی به خود گرفت!

 

Damash---sh-Kashan--4--yHXXxRv

-هواداران تیفوسی داماش در جایگاه پشت دروازه با شعار حاجی پور حاجی پور، ما رامیز رو نمی خوایم و همچنین در ادامه تشویق اسماعیل حاجی پور از مالک و مدیریت باشگاه داماش خواستند تا سرمربی فعلی این تیم را کنار بگذارد که مالک داماش نیز که کاملا مشخص بود از روند تیم ناراضی است، با تکان دادن دست شاید به نوعی اعلام کرد که به خواسته آنان توجه خواهد کرد.

-داماش گیلان در فصل جاری تاکنون با 4 تیم به نام شهرداری بازی کرده است که درمجموع تنها یک امتیاز بدست آورده است. داماشی ها برابر شهرداری بندرعباس در هفته نخست، شهرداری ارومیه در هفته ششم و شهرداری فومن در هفته هفتم شکست خوردند و برابر شهرداری کاشان در هشتمین هفته از بازی ها در دقایق پایانی مساوی کردند.