دیدار تیم های داماش گیلان و فولاد نوین اهواز در حالی با نتیجه دو بریک به سود لاجوردی پوشان شهر باران خاتمه یافت که این دیدار تا واپسین لحظات با نتیجه تساوی یک بر یک ادامه داشت. گزارش حاشیه نگاری دیدار تیم های داماش گیلان و فولاد نوین اهواز از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه می خوانید:

 

-درحالی که قرار بود دیدار تیم های داماش گیلان و فولاد نوین اهواز در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار شود، با تصمیم شورای تامین استان و در فاصله کمتر از 24 ساعت مانده به مسابقه محل برگزاری مسابقه به استادیوم سردارجنگل رشت تغییر کرد.

علی رغم زمان محدود برای اطلاع رسانی تغییر محل برگزاری و محدودیت های روزهای اخیر در فضاهای مجازی تلگرام و اینستاگرام،بیش از 1500 هوادار در روز میان هفته سرد و زمستانی از این دیدار استقبال کردند.

damash-2-1-Foolad-novin--31--havadar-BzSXxZT

 

damash-2-1-Foolad-novin--30--donya-faghat-rasht-havadar-parcham-CDNyVyD

 

-در مراسم ابتدایی مسابقه بنر بر روی دست بازیکنان داماش قرار داشت که طی آن از سوی باشگاه داماش گیلان، دوازدهم دی ماه مصادف با روز رشت به مردم شهر باران های نقره ای تبریک گفته شده بود. 

damash-2-1-Foolad-novin--2--CvGJABU

 

-فرهام زاهد عضو ورزشدوست شورای شهر رشت، افشین چاوشی پیشکسوت و کاپیتان سابق داماش گیلان، افشین ناظمی مربی سابق تیم های رشتی و سرپرست فعلی سپیدرود و فرهاد خراسانی مسئول حقوقی و سخنگوی باشگاه سپیدرود در کنار اسماعیل حاجی پور مالک و محمدمهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از ناظرین و تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

 

-در سی و سومین دقیقه از مسابقه سعید مرتضوی مهاجم داماش گیلان به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد تا با ورود سعید طالبی نخستین تعویض داماشی ها اجباری باشد. گفته می شود مصدومیت مرتضوی از ناحیه رباط پا است اما شدت آن هنوز مشخص نیست اما درصورت کشیدگی رباط هم حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.

 

-کمک داور دوم مسابقه به شکلی بسیار عجیب در برخی از صحنه قضاوتی ناصحیح انجام می داد. شدت این خطاهای داوری به حدی بود که کلمه اشتباه داوری را نمی توان برای آن به کار برد. اعلام آفساید عجیب در دو صحنه و صحنه واضح اوت به سود داماش از جمله خطاهای داوری بود که در فاصله ای نزدیک به هم رخ داد و همین مسئله عصبانیت هواداران را در بر داشت.

 

-در صحنه ای با توجه به شرایطی مناسب برای ایجاد موقعیت گل برای داماشی ها، داور مسابقه می توانست اعلام آوانتاژ کند که بدلیل جایگیری اشتباه بلافاصله سوت نواخته شد. البته داور بلافاصله متوجه اشتباه خود شد و در حرکتی جالب از بازیکن مهاجم داماش عذرخواهی کرد.

 

-هر چه به دقایق پایانی مسابقه نزدیک می شدیم بازیکنان فولاد یک به یک به نشانه مصدومیت بر روی زمین می افتادند. در صحنه ای دروازه بان فولاد نوین نیز اعلام مصدومیت کرد که این موضوع چندان به مذاق هواداران داماش خوش نیامد و با شعارهایی اهوازی ها را به ضد فوتبال متهم کردند. 

 

-هواداران و بازیکنان داماش گیلان به مانند سایر مسابقات فصل در انتهای مسابقه با هم به خوشحالی پرداختند. رضایی سرمربی و حاجی پور سرپرست داماش نیز در انتهای مسابقه به طور جداگانه مورد تشویق قرار گرفتند.

 

damash-2-1-Foolad-novin--33--BITFDNH