هافبک داماش گیلان که در پایان تیمش با  پارسه  مورد حمله دروازه بان حریف قرار گرفته بود ، ضربات او را به ضربات بروس لى در فیلم هاى رزمى تشبیه کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، دیدار تیم هاى پارسه تهران و داماش گیلان از هفته ى دهم رقابت هاى لیگ دست اول را مى توان یکى از پر حاشیه ترین دیدارهاى این فصل فوتبال لیگ یک  نامید. رقابتى که پایان خوشى نداشت و به بدترین شکل ممکن از میهمان پذیرایى شد!

یکى از بازیکنان داماش که بیشترین صدمه را از درگیرى هاى پایان این مسابقه دید، حافظ یعقوبى هافبک با اخلاق و آرام این تیم بود که به گفته ى خودش، پس از ضربه ى دروازه بان پارسه تا نیم ساعت بى هوش بود.

 

*چه خبر؟ دیدار داماش و پارسه پر از حاشیه بود.

شکر خدا زنده ام. بازى از لحاظ فنى خوب پیش مى رفت تا اینکه یکى از بازیکنان پارسه با محمد حیدرى درگیرى لفظى پیدا کرد و این صحبت ها و کشمکش ها به بعد از پایان بازى هم سرایت کرد.

 

*از اتفاقات بعد از بازى بگو؟

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازى، بنا به اصول بازى جوانمردانه، بازیکنان در حال دست دادن با همدیگر و تَرک کردن زمین بودند که دوباره بازیکن پارسه به حیدرى نزدیک و با او به مشاجره پرداخت و از آنجا بود که درگیرى بیشتر شد.

 

*یعنى داور یا مسئولى آنجا نبود که به قضیه فیصله دهد؟

عرض کردم که جریان زمانى اتفاق افتاد که خیلى از بازیکنان به داخل رختکن رفته بودند.

 

 

*از ضربه اى که به خودت وارد شد بگو؟

من جزو نفرات آخرى بودم که زمین را ترک و به سوى رختکن می رفتم. وقتى دیدم جر و بحث این دو بازیکن بالا کشیده است، رفتم تا با وساطت قضیه را ختم به خیر کنم که متأسفانه با ضربه وحشتناک دروازه بان حریف مواجه شدم!

 

*دروازه بان پارسه چرا به شما حمله کرد؟

واقعا دلیلش را نمى دانم. من آمده بودم ثواب کنم، اما خودم مورد تهاجم و ضربه بازیکن حریف قرار گرفتم!

 

*شنیدیم ضربه اى که به شما وارد شد باعث شد تا دقایقى بى هوش شوید؟

محمدباقر شعبانى دروازه بان اول پارسه از پشت چنان به من ضربه زد که گردن، کتف و صورتم دچار جراحات شدیدى شد به صورتى که به گفته ى پزشک تیم، تا نیم ساعت کاملا بیهوش بودم. باور کنید طورى که وى بلند شد و به من ضربه زد را تنها در فیلم هاى بروس لى دیده بودم! پس از به هوش آمدن نیز، توانایى تکلم و حرکت دادن اعضاى بدنم را نداشتم تا اینکه مرا به بیمارستان شهید رجائى تهران منتقل کردند.

 

*حالا بیشتر و بهتر معنى جمله ى اول این مصاحبه ات را درک مى کنیم. اینکه گفتى خداراشکر که زنده ام!

باز هم مى گویم، فقط از خداوند بزرگ شاکرم که زنده ام. احساس مى کنم به من عمر دوباره اى بخشیده شده است. باور کنید که مرگ را به چشم خودم دیدم.

 

*باشگاه داماش این قضیه را پیگیرى کرده است؟

بله، از قرار معلوم باشگاه به شدت دنبال این موضوع است تا خداى نکرده شاهد تکرار مجدد این اتفاق زشت نباشیم.

 

*امروز با تیم تمرین کردى؟

خیر، هنوز در قسمت سینه، گردن و کتفک درد شدیدى را احساس مى کنم و توانایى تمرین کردن ندارم.

/ خزر اسپورت

 

 

 

 

 

 

 

حافظ یعقوبی، باشگاه داماش، داماش گیلان، بازیکن داماش، سایت هواداران داماش، دیار وارش ، وارش اسپرت، وارش ورزشی،