وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: حالا این ما هستیم که باید تصمیم بگیریم ! می خواهیم برای داماش تکیه گاه شروعی دوباره باشیم یا اینکه می خواهیم در چنبره حیا کن و رها کن ها تیر خلاص را به داماش شلیک کنیم!

 

می خواهیم باز هم همان هواداری باشیم که تیمهای دیگر در حسرت آن بودند و یا نه می خواهیم به همه بقبولانیم که نبودنمان بهتر از بودنمان است !

خیلی حرفها برای گفتن است ، خیلی گلایه ها به دل داریم، حتی از یاران روزهای سختی!

اما انگار همین چند روز پیش بود ! من و تو می دیدیم تیمی را که به تاراج می برند ، آنروز یکدل و یکصدا برای داماشمان در برابر شان ایستادیم…گفتند چند ده نفر مزدور بوده ایم ! در تمرین داماش این چند نفر را صدها برابر کردیم تا بدانند که ما همه در کنارهم ایستاده ایم و در روز مسابقه هزاران نفر نام افشین را فریاد زدند تا ثابت کنند که مزدور قلم بدستانی هستند که انکارمان می کنند.

  

هنوز هم…هنوز هم پشت افشین ایستاده ایم گرچه شاید امزوز دیگر از او انتظار داریم همان داماشی را به میدان بفرستد که در انتهای فصل پیش دیدیم جنگنده و تشنه پیروزی.

در دیدار با فجر شاید محافظه کاری برای داماش هیچ سودی نداشته باشد چرا که همه می دانند، حتی تساوی هم حکم مرگ را خواهد داشت .

 

اما یک چیز را به یقین می توان گفت داماش به مانند انتهای فصل قبل در شرایطی قرار گرفته که تنها من و توی هوادار می توانیم نجاتش دهیم، فقط باید این تیم را باور کنیم و بازیکنان داماش هم باور کنند که هوادار امروز همان هوادار دیروزشان است. همانها که در زیر باران لباس از تن خارج می کردند تا بازیکنانشان فکر نکنند در زیر بارش باران بی یار و یاور مانده اند .

 

آبراران! فقط چند روز فرصت داریم که ثابت کنیم ما همان هوادار همیشگی داماش گیلان هستیم…

شاید باید در این روزها از دادن نظرات منفی پرهیز کرد، البته انتقاد حق همه ما است و کسی نمی تواند بگوید چه زمانی انتقاد کنیم و چه زمانی نکنیم اما تنها به این فکر کنیم که انتقاد ما در این چند هفته آیا نتیجه خواهد داد؟ آیا در این فرصت کمی که باقی مانده می تواند دردی از دردهای داماش را درمان کند و یا نه تنها حمایت ما است که می تواند داماش را از خطری که در کمینش است نجات دهد. امروز داماش به من و تو حتی بیشتر از روزهای سخت گذشته نیاز دارد؛ باور کنید این نیاز را در ساق های خسته بازیکنان داماش هم می توان دید… دوستان تیفوسی ، بدون شک بازهم چهره هایی آشنا خواهی دید که با کوچکترین حادثه ای برای تحریکت از حیا کن ها و رها کن ها استفاده خواهند کرد! اگر واقعا فکر می کنی که با این فریادها تیمت را نجات خواهی داد با آنان همراه شو ! اما اگر فقط و فقط لحظه ای تردید کردی یقین بدان که هیچ چیز مثل فریاد های پر طنین تو ساق های خسته بازیکنان داماش را توانی دوباره نخواهد بخشید.

 

این را باور کنیم که تنها ما ( هوادار ، بازیکن و کادر فنی و مدیریت تیم ) در کنارهم می توانیم داماش را نجات دهیم ، این را بارها ثابت کرده ایم ، اینبار نیز داماشمان را از خود ناامید نکنیم .

این چند روز و این هفته ها را از دست ندهیم که بعدها پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت و تنها خاطره ای تلخ از تیمی برای فرزندامان خواهیم داشت که با آن خندیدیم و گریستیم.

 

یادداشت: مجید محمدی – 24/10/1392

www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان