وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: شهرباران و استان گیلان همیشه از نظر بازیکن سازی در سطح اول بازیکن سازترین استان های کشور بوده است، که گاه به دلایلی نظیر عدم ثبات مالی و جایگاه و … بازیکنان گیلانی به ناچار در تیم های استان های دیگر مشغول فوتبال می شوند. در بازی داماش گیلان و راهیان کرمانشاه یک بازیکن در تیم حریف بیش از پیش مورد توجه رشتی ها بود. در حاشیه این بازی به سراغ کاپیتان رشتی راهیان کرمانشاه رفتیم. در ادامه مصاحبه اختصاصی وارش اسپرت -تارنمای هواداران داماش گیلان با حامد حاجتی را می خوانید:

 

varesh-sport.com: ابتدا بیوگرافی خودت را برای هواداران داماش بگو…

 

حامد حاجتی ، متولد 15/08/64 و فوتبالم را هم از محله فکوری رشت آغاز کردم. اولین باشگاهم الکتریک رشت زیر نظر آقای صمدی بود. بعد از آن هلال احمر، آبفا که تا رده جوانان در رشت بودم و با آنکه از پگاه و سپیدرود هم پیشنهاد داشتم به تهران رفتم و در بانک ملی ، صباباطری ، داماش ، تربیت یزد ، نساجی ، گل گهرسیرجان بازی کردم و الان هم در راهیان کرمانشاه هستم.

 

 

varesh-sport.com: چه شد که در فصل 87-88 به پگاه گیلان پیوستی؟

سه بازی قبل از اینکه فصل 86-87 تمام شود، از اینجا یک نفر که اسمش رو نمیبرم به من زنگ زد که گفت برای فصل بعد شما را می خواهیم. من گفتم بگذارید فصل تمام شود، صحبت میکنیم. آن فصل من فیکس برای صبای بازی می کردم و مربی مان هم آقا یحیی مانده بود، ولی به یکباره آقا یحیی بازیکن شد و از پگاه هم به من پیشنهاد خوبی شده بود که من هم قبول کردم.

 

حامد حاجتی - داماش

 

varesh-sport.com: عملکردت در پگاه به مانند دوران حضورت در صبا نبود. دلیل کم بازی کردنت چه بود؟

دقیقا پیش از هفته سوم قبل از اینکه خواستیم برای بازی با ذوب آهن به اصفهان برویم، مچ پام پیچید و سه ماه تمرین نکردم که همزمان با اخراج آقای ذوالفقارنسب و آمدن آقای عبدی شد. دیگر نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که از روز اولی که آقای استانکو آمد به من گفت پشت دروازه تمرین کنید. این رفتار به من برخورد چون من آمده بودم که اینجا بازی کنم، حالا بازی که نمیکنم در تمرینات هم شرکت نکنم؟این مسئله برایم قابل هضم نبود که اقای استانکو که مرا ندیده می گوید برو پشت دروازه تمرین کن!

 

varesh-sport.com: یعنی منظورت این است که صحبت های پشت پرده ای صورت گرفته بود؟

من احساس می کنم کسانی داخل تیم چیزهایی به استانکو گفته بودند که ایشان چنین رفتاری کردند. با آقای عابدینی صحبت کردم که ایشان قبول کردند من دیگر در تمرینات شرکت نکنم که البته دو هفته مانده به پایان رقابت ها به من گفتند به خاطر من در تمرینات شرکت کن.

فصل تمام شد و طی صحبت هایی که با آقای عابدینی کرده بودم، قرار بود در داماش بمانم ولی وقتی آقا فیروز آمدند، از آقای عابدینی عذرخواهی کردم و از داماش رفتم.

 

varesh-sport.com: بعد پول قراردادت را داد؟

بله، من قراردادم یک ساله بود که هشتاد درصدش را هم داد.

 

varesh-sport.com: در این سالها از طرف داماش پیشنهادی بهت نشد تا برگردی؟

تا قبل از این فصل که پیشنهادی داده نشد، فقط قبل از آغاز فصل جاری در اوج بلاتکلیفی داماش پیشنهادی به صورت غیرمستقیم به من داده شد که خودم هم دوست داشتم که در شهر خودم باشم ولی بلاتکلیفی این تیم به گونه ای بود که ترسیدم بیرون بمانم و یا هر اتفاقی دیگر بیافتد. از طرفی من هم مشکلاتی داشتم که با این شرایط نشد که بیایم.

 

حامد حاجتی راهیان - داماش

 

varesh-sport.com: مقابل داماش بازوبند کاپیتانی تیمت رو بسته بودی…

بله ، من سه سال هست که در کرمانشاه هستم و البته کاپیتان دومم.

 

varesh-sport.com: راهیان هم از آن دسته از تیم هاست که بازیکنان گیلانی زیادی دارد. درست است؟

بله، علاوه بر خودم آیدین مسعودی که بچه رشت و گلر سپیدرود بود، مسعود پورمحمد را که بچه آستانه و گلر سابق ملوان بود و امیر پورعلی هم که لاهیجانی هست حضور دارند و در کل چهارتا گیلانی هستیم.

 

varesh-sport.com: خودت فکر می کنی روزی برای داماش و در دیدگان همشهری هات بازی کنی؟

هرکسی دوست دارد که برای تیم شهرش بازی کند و من این علاقه را دارم. اما این علاقه فقط از طرف من که نمی شود باشد و باشگاه هم باید تمایل داشته باشد و شرایط مهیا باشد. همچنین با توجه به اتفاقاتی که آن سال افتاد برایم قابل هضم نبود که افرادی از داخل تیم آن شرایط را برایم پیش آوردند و تمایلی هم ندارم که آن مسائل را باز کنم.

 

varesh-sport.com: حرف پایانی خودت با هواداران داماش و هم شهری هایت…

در همه این سالها همیشه اخبار داماش را از طریق سایت شما و فضای مجازی دنبال می کنم چون یک رشتی هستم و مثل همه رشتی ها تیم شهرم را دوست دارم. هواداران داماش همیشه خوب بوده اند و به هرحال باید با این موضوع کنار بیایند که تیم های شهرستانی که طرفدار زیاد دارند همیشه در حق شان اجحاف هم می شود. امیدوارم با حمایت این هواداران پرشور داماش گیلان دوباره به سطح اول فوتبال کشور برگردد تا فوتبال رشت به حقش برسد.


مصاحبه: مازیار اصغرزاده – سینا معتدل

www.varesh-sport.com

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان