وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : بازیکن جوان داماش در گفتگو با سایت گل می‌گوید کی‌روش به او قول داده به تیم ملی دعوتش کند و حتی مدارک او را هم گرفته اما این اتفاق رخ نداده است. حسین ابراهیمی این هفته با تیمش به یک برد باارزش مقابل پیکان رسید و حالا با روحیه بهتری حرف می‌زند.

 

* بعد از چند هفته ناکامی پیکان را 2-0 بردید. نظرت در مورد این بازی چیست؟

بله، چند هفته بود که نتیجه را واگذار می‌کردیم و مردم هم دیگر شاکی شده بودند. برای همین با تمام تلاش‌مان بازی کردیم و بردیم. امیدوارم این هفته هم بازی با فجر را ببریم و مردم را خوشحال کنیم.

 

* چرا آقای درخشان در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج لازم را به دست بیاورد؟

من در جایگاهی نیستم که در مورد این مسائل حرف بزنم. اما فکر می‌کنم اختلاف نظر بین مدیریت و سرمربی باعث شده بود که نتایج لازم را به دست نیاوریم. یک سری مسائل بین مدیریت و آقای درخشان وجود داشت که حل شد.

 

* منظورت از اختلاف نظر همان دخالت نیست؟

نه. دخالتی که نبود آقای درخشان اگر مشاوره می‌خواست با مدیریت هماهنگ می‌کرد البته الان همه چیز حل شده و مشکلی نیست.

 

*داماش در لیگ می‌ماند؟

صد درصد می‌مانیم. ما اگر شانس بیاوریم حتی به رتبه تک‌رقمی هم می‌رسیم.

 

* در مورد تیم ملی و افراد دعوت شده نظرت چیست؟

از آقای کی‌روش ناراحتم چون قول داده بودند که من را دعوت کنند و حتی مدارک از من تحویل گرفته بودند، اما این اتفاق نیفتاد! اگرچه امروز مصاحبه‌ای از آقای کی‌روش خواندم که علت دعوت نشدن من را بازی پیش روی تیم داماش عنوان کردند و من از این بابت خوشحال شدم. چون فکر می‌کردم به طور کلی از لیست او خارج شده‌ام.

 

* یعنی به نظر خودت می‌توانی در تیم ملی بازی کنی؟

هم‌پست‌های من در تیم ملی یعنی آقای دژاگه و خلعتبری بازیکن‌های بزرگی هستند. با حضور آن‌ها من ادعای فیکس شدن در تیم ملی را ندارم اما فکر می‌کنم می‌توانم در لیست قرار بگیرم و فعلا همین برایم کافی است.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید