وارش اسپرت:
 

وی با تبریک این پیروزی شیرین به سرمربی، کادر فنی و بازیکنان کاله تصریح کرد: بازی زیبا و تماشایی از دو تیم کاله و داماش شاهد بودیم و دو تیم توانستند به خوبی والیبال را در زمین اجرا کنند.

معدنی با اشاره به عملکرد خوب تیم داماش افزود: فکر می‌کنم کاله از فرصت‌های پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و توانست پیروز این دیدار باشد.
سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشور با رضایت از بازیکنان داماش یادآور شد: دستورات کادر فنی داماش در زمین توسط بازیکنان به اجرا درآمد و اگر همانند دیدار روز چهارشنبه با کاله در رشت بازی کنیم یقینا در این شهر کار را به سود خود تمام کرده و پیروز نهایی خواهیم بود.

معدنی با تاکید اینکه می‌خواهیم کار به بازی سوم کشیده شود، اظهار داشت: با بازسازی شرایط روحی و روانی بازیکنان زمینه پیروزی داماش را در بازی آینده فراهم می‌کنیم.
وی در پاسخ به خبرنگار درباره نحوه تشویق تماشاگران آملی این دیدار بیان داشت: همه حواسم به بازی بوده و زیاد به تماشاگران توجه نداشتم.(با این جوابش خیلی حال کردم.)

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید:

سرمربی تیم والیبال داماش گیلان ادامه داد: بازیکنان داماش حرفه‌ای هستند و در بین تشویق تماشاگران بهتر بازی می‌کنند و علاقه زیادی برای بازی با حضور تماشاچیان داشته و از بازی خود لذت می‌برند.
وی تصریح کرد: در بازی گذشته یکی از بهترین قدرت‌نمایی داماش را در زمین شاهد بودیم.

معدنی در مورد عملکرد کاله و کادر فنی این تیم مازندرانی گفت: نماینده مازندران دور برگشت لیگ برتر را در مرحله گروهی خیلی خوب آغاز کرده و بازی‌های بی‌نقصی را از خود به نمایش گذاشت همچنین با توجه به شناختی که از بهروز عطایی دارم کاله از مربی آگاه به مسایل روز والیبال، باهوش و ذکاوت بالایی سود می‌برد و مطمئنا روز به روز وضعیت این تیم بهتر می‌شود.

وی درباره چگونگی قضاوت داوران در این دیدار تاکید کرد: ما اجازه ندارم درباره داوری بازی صحبت کنیم و اظهار نظری در این مورد ندارم.

منبع:خبرگزاری فارس