به گزارش روابط  عمومی باشگاه داماش گیلان مهندس عابدینی پس از حضور در محل کمپ در تمرین صبح تیم داماش حضور یافته و از نزدیک شاهد تمرین مردان داماش گیلان بود. حضور وی در محل کمپ شوری  دوچندان در اردو ایجاد کرده و کادر فنی و بازیکنان به گرمی از وی استقبال نمودند .

 

اعضای کاروان داماش گیلان از این فرصت استفاده نموده و از مدیرعامل باشگاه بخاطر فراهم نمودن این اردو قدردانی نموده و شرایط اردو را بسیار عالی توصیف کردند. امیر عابدینی سپس بهمراه اعضای کاروان ناهار صرف نمودند.

همزمان با ورود امیر عابدینی به لابی هتل گرین پارک ترکیه فرهاد کاظمی سرمربی تیم پیکان که در لابی هتل با همکارانش مشغول گفتگو بود به استقبال وی شتافته و به گرمی ورود وی را به کمپ گرین پارک خوشامد گفتند .

فرهاد کاظمی که روز گذشته دیدار دوستانه داماش گیلان با گریسن اسپور ترکیه را از نزدیک شاهد بود در دیدار با مهندس عابدینی گفت: تیم داماش بسیار خوب بسته شده و براحتی می تواند یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر باشد.

 

متن کامل خبر+گزارش تصویری و مصاحبه با افشین ناظمی در ادامه مطلب

 

عصر چهارشنبه مدیران عامل دو تیم داماش گیلان و پیکان در ترکیه و در محل اردوی مشترک دو تیم در هتل گرین پارک دیدار و گفتگو کردند.
مهندس امیر عابدینی و مهندس محمود شیعی مدیران  دو باشگاه در لابی هتل طی نشستی کوتاه در خصوص وضعیت دو تیم و نیز شرایط فوتبال گفتگویی کوتاه داشتند.

استقبال مدیر عامل پیکان از مهندس عابدینی همچون استقبال یک مدیر از یک پیشکسوت تیم پیکان بود چرا که امیر عابدینی فوتبال خویش را در کنار دیگر بزرگان و پیشکسوتان فوتبال ایران در تیم پیکان آغاز کرده بود و همین امر کافی بود تا مهندس شیعی استقبالی گرم از یک فوتبالی قدیمی ایران به عمل آورد . در این دیدار مدیران دو تیم به گذشته و تاریخچه پیکان  فلاش بک زدند تا یادی از تاریخ و گذشته فوتبال ایران زنده شود. گفتنی است که مهندس پرورش عضو هیات مدیره تیم پیکان نیز در این دیدار و گفتگو حضور داشت.

 

 

امیر عابدینی پس از شرکت در جلساتی در کمپ گرین پارک به همراه تیم فوتبال داماش در زمین شماره 2 کمپ حضور یافته و تا پایان تمرین شاهد تلاش مردان سخت کوش تیم فوتبال داماش گیلان بود و آنان را مورد تشویق قرار داد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افشین ناظمی : سال خوبی را برای فوتبال رشت پیش بینی میکنم

افشین ناظمی اردوی ترکیه را شرایطی خوب و مساعد می داند که تیم را به هماهنگی و انسجام مطلوب هدایت می کند. افشین ناظمی یکی از مربیان تیم داماش گیلان از اردوی ترکیه ارزیابی مثبتی را ارائه می دهد و می گوید تیم در رشت کار بدنسازی را زیر نظر دکتر خداداد که از بهترین مربیان بدنساز کشور است به نحو شایسته ای انجام داد و سپس در برنامه های  ما  مرور کارهای تاکتیکی و انجام چند بازی دوستانه قرار داشت که خوشبختانه با درایت مهندس عابدینی یکی از بهترین کمپها جهت برگزاری اردو انتخاب شد و ما توانستیم ادامه کارهایمان را در اینجا دنبال نماییم.

 

افشین ناظمی یکی از کمک های دینورزاده همچنین از بازیهای تدارکاتی در ترکیه ابراز رضایت کرد و گفت: بازیهای خوبی در کمپ انجام دادیم که در هماهنگی بچه ها نقش بسیار خوبی داشته است. مربی تیم فوتبال داماش گیلان در خاتمه تصریح کرد: امسال با توجه به نحوه یارگیری و مراحل آماده سازی و با درایت مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم ، سال خوبی را برای فوتبال رشت پیش بینی می نمایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان