نخستین تمرین آماده سازی تیم داماش گیلان برای مسابقات لیگ دسته دو، به دعوت وارش اسپرت با حضور ستاره گیلانی سابق داماش و فعلی آلکمار هلند برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در این تمرین که از ساعت ۱۸ عصر چهارشنبه ( امروز 14 تیر) در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد، تعدادی از بازیکنان فصل گذشته و نفرات تازه حضور داشتند و زیر نظر وحید رضایی سرمربی داماش تمرین کردند.

هادی سهرابی، کنعان طاهرنژاد، علیرضا صبوری، اشکان توانا، شروین بزرگ، سعید طالبی، آزاد جعفرزاده و… از جمله بازیکنان فصل گذشته داماش بودند که در تمرین امروز حاضر بودند.

اولین تمرین داماش برای فصل 96-97 مهمانان ویژه ای داشت. علیرضا جهانبخش لژیونر گیلانی تیم آلکمار هلند و ستاره سابق داماش گیلان از اواسط تمرین به همراه مسعود رهنما و چند تن از قهرمانان ملی گیلان به کنار زمین آمدند و مورد استقبال بازیکنان، هواداران حاضر و کادرفنی داماش قرار گرفت.

 

علیرضا جهانبخش - اسماعیل حاجی پور

 

در بدو ورود علیرضا جهانبخش به عضدی، مالک باشگاه داماش به استقبال ستاره سابق داماش رفت و در گفتگویی کوتاه در گوشه ای از زمین در پاسخ به سوال جهابخش منبی بر وضعیت مالی داماش گفت: هرچه داشتم و دارم را برای زنده ماندن این تیم با هواداران بامعرفتش گذاشته ام و فشار زیادی را تحمل می کنم. شاید سرمایه دار یا کارخانه دار نباشم اما برای اداره تیم جلوی هرکسی هم دست دراز نمی کنم چون از آن رشتی های داش مشتی هستیم.

 

علیرضا جهانبخش اسماعیل حاجی پور

 

با اتمام تمرین داماش، اسماعیل حاجی پور به همراه جهانبخش به جمع بازیکنان و کادر فنی آمدند و ابتدا حاجی پور برای دقایقی برای اعضای تیم از خصوصیات جهانبخش گفت: جهانبخش با تلاش بسیار از همین تیم داماش به اروپا رسید و فیکس تیم ملی شد، اما هیچ وقت داماش را فراموش نکرد.

مالک داماش ادامه داد: از شما بازیکنان می خواهم که جهانبخش را الگوی خود قرار دهید و اینکه اگر هر کدام از بازیکنان فعلی داماش بتوانند این چنین تلاش کنند، هم می توانند به موفقیت داماش کمک کنند و هم خودشان به مدارج بالای فوتبالی برسند.

 

علیرضا جهانبخش در تمرین داماش گیلان

 

سپس جهانبخش به درخواست اسماعیل حاجی پور و با رخصت از مالک و سرمربی داماش صحبت کوتاهی با بازیکنان کرد و گفت: خیلی کوچکتر از این هستم که بخواهم در حضور بزرگان لب به سخن بگشایم. طبق روال هر سال تصمیم گرفتم دوباره به عضدی بیایم و لحظاتی را کنار تیم سابقم حضور داشته باشم زیرا هیچ گاه از یاد نخواهم برد از این تیم به اروپا رفتم.

هافبک ملی پوش کشورمان ادامه داد: لازم می دانم از هم تیمی های سابقم تشکر کنم و برای تیم داماش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با درایت حاج اسماعیل و هدایت آقای رضایی و تلاش شما بازیکنان این تیم به لیگ یک و سپس به جایگاه اصلی اش در لیگ برتر برسد.

لژیونر گیلانی آلکمار هلند و بازیکن سابق داماش گیلان اظهار داشت: همیشه از ته دل به داماش و گیلان عِرق داشته و بهترین سالهای زندگی ام را در کنار داماش و هوادارانش گذرانم. شاید اعضای این تیم تغییر کرده اند اما هوادارانش همان هواداران سال های قبل هستند. 

 

tamrin-damash-alirezajahanbakhsh-14-4-96--26--BGMFIGy

 

هادی سهرابی نیز به عنوان تنها هم تیمی سابق جهانبخش در تمرین امروز نیز با تشریح خصوصیت اخلاقی این بازیکن گفت: علیرضا همیشه یکی از بااخلاق ترین و حرفه ای ترین بازیکنانی بوده که تا به حال دیده ام و برای او در ادامه مسیر پیشرفتش آرزوی موفقیت می کنم.

 

علیرضا جهانبخش در تمرین داماش

 

در پایان نیز علاوه بر اهدای یک تابلو فرش به بازیکن اسبق داماش، توسط حاجی پور اعلام شد که پیراهن شماره 30 داماش، به افتخار جهانبخش در باشگاه داماش گیلان بایگانی خواهد شد.

 

 

 

گزارش: علی رهبر – مازیار اصغرزاده